Poplatok za prepis a prihlásenie nového auta – platný od 1.2.2017

Registračná daň – poplatok za prihlásenie nového auta, platný od 1.2.2017

Výsledkom úpravy ceny za prihlasovanie nového vozidla je evidentné navýšenie ceny pre vozidlá z väčším výkonom, avšak pri výkone do 176kw ušetríme (výnimkou sú samozrejme vozidlá do 80kw, kde poplatok zostáva rovnaký). Najviac zvýhodnené sú staršie vozidlá s nižším výkonom.Nové poplatky platia pre motorové vozidlá kategórie L, M1 a N1 (okrem kategórie N1 s najviac tromi miestami na sedenie).Poplatok za prihlásenie auta od 1.2.2017

Po novom môžete ušetriť, alebo môžete zaplatiť až dvojnásobok! Dajte nám vedieť, či sa Vám táto zmena páči alebo nie.

Poznámka: Na internete nájdete aj iný cenník, avšak správny je ten, ktorý sa uvádza na našej stránke. Zdrojom cenníka je stránka nrsr.sk ( Národná rada Slovenskej republiky ) a odkaz na celé znenie zákona nájdete na konci článku.

 

VýkonNový poplatokPôvodný poplatokRozdiel
do 80 kW33 eur33 eur0 eur
od 80 do 86 kW90 eur167 eur– 77 eur
od 86 do 92 kW110 eur217 eur– 107 eur
od 92 do 98 kW150 eur267 eur– 117 eur
od 98 do 104 kW210 eur327 eur– 117 eur
od 104 do 110 kW260 eur397 eur– 137 eur
od 110 do 121 kW360 eur477 eur– 117 eur
od 121 do 132 kW530 eur657 eur– 127 eur
od 132 do 143 kW700 eur787 eur– 87 eur
od 143 do 154 kW870 eur957 eur– 87 eur
od 154 do 165 kW1100 eur1157 eur– 57 eur
od 165 do 176 kW1250 eur1397 eur– 147 eur
od 176 do 202 kW1900 eur1697 eur+ 203 eur
od 202 do 228 kW2300 eur2047 eur+ 253 eur
od 228 do 254 kW2700 eur2467 eur+ 233 eur
od 254 kW3900 eur2997 eur+  903 eur

Poplatok podľa tejto položky zahŕňa aj vykonanie zmien a vydanie príslušných dokladov, t. j. osvedčenie o evidencii časť II, štandardné vydanie osvedčenia o evidencii časť I a doručenie osvedčenia o evidencii časť I na určenú adresu. Ak vlastník vozidla alebo držiteľ vozidla žiada o urýchlené vydanie osvedčenie o evidencii časť I do dvoch pracovných dní, orgán Policajného zboru vyberie poplatok podľa položky 68a písm. c) sadzobníka vo výške 30 €.

Pri starších vozidlách sa po novom berie do úvahy aj takzvaný vekový koeficient. Výsledná suma, ktorú zaplatíte bude VÝKON VOZIDLA * VEKOVÝ KOEFICIENT.  Pri starších vozidlách sa aplikuje pravidlo, že najmenšia zaplatená  suma je 33€ a to aj v prípade, ak vypočítaná suma zo vzorca je menšia ako 33€.

TIP
Pri prepise respektíve pri prihlásení vozidla musíte predložiť bielu kartu a doklad o zaplatení PZP. Na tomto odkaze si môžete vypočítať cenu PZP pre Vaše vozidlo vybrať si tú najlepšiu ponuku.

Výšku registračného poplatku si môžete jednoducho vypočítať pomocou našej kalkulačky:

 

Poznámka: Vek vozidla znamená dátum prvej evidencie vozidla ( rok výroby ).




Vekové koeficienty:

Vek vozidlaKoeficient násobenia
Prvá evidencia1
Do 1 roka0,82
Do 2 rokov0,68
Do 3 rokov0,56
Do 4 rokov0,46
Do 5 rokov0,38
Do 6 rokov0,32
Do 7 rokov0,26
Do 8 rokov0,23
Do 9 rokov0,19
Do 10 rokov0,16
Do 11 rokov0,14
Do 12 rokov0,12
Do 13 rokov0,10
Do 14 rokov0,09
Do 15 rokov0,08
Do 16 rokov0,07
Nad 16 rokov0,06

Príklady:

Za vozidlo ktoré má výkon od 176 do 202 kW a je staré viacej ako 3 roky a menej ako 4 roky zaplatíte 1900 * 0,46= 874€.

Pri prvej evidencii vozidla ktoré má napríklad 80 kw zaplatíte 90*1= 90€.

Prepis vozidla od 1.2.2017

Zníženie registračného poplatku pri prvom prihlasovaní vozidla  (výnimkou sú vozidlá s vysokým výkonom) určite oceníte, avšak negatívna zmena nastáva pri prepise vozidla.  Po novom od 1.2.2017 platíme registračný poplatok aj pri prepise vozidla. Za prepis vozidla zaplatíte rovnakú sumu ako pri privej registrácii vozidla.

Zvýhodnená registračná daň:

1. Zvýhodnené budú vozidlá s alternatívnym pohonom. Registračný poplatok týchto vozidiel je znížený  o 50%. Najviac však na 33€. Medzi tieto vozidlá patria:

  • hybridné motorového vozidlá,
  • hybridné elektrické vozidlá,
  • motorové vozidlá s pohonom na stlačený zemný plyn (CNG),
  • motorové vozidlá s pohonom na skvapalnený zemný plyn (LNG),
  • motorové vozidlá na vodíkový pohon.

V prípade hybridného motorového vozidla, ktoré má dva motory sa výkon týchto motorov sčítava.

Príklad: Vaše vozidlo má 100 kw a nieje staršie ako 1 rok. To znamená 210 * 0,82=  172,2€. Po aplikovaná zľavy 50% pre vozidlá s alternatívnym pohonom to je 86,1€.

2.Znížený poplatok pre zdravotne ťažko postihnutých:

Poplatok podľa tejto položky sa zníži o 50%, najviac však o 100 eur, pri zápise držiteľa motorového vozidla, ktorým je držiteľ preukazu fyzickej osoby s ťažkým zdravotným postihnutím alebo preukazu fyzickej osoby s ťažkým zdravotným postihnutím so sprievodcom alebo ak ide o motorové vozidlo upravené na vedenie fyzickou osobou s ťažkým zdravotným postihnutím a nebol na kúpu motorového vozidla kategórie M1 a N1 poskytnutý príspevok podľa zákona č. 447/2008 Z. z. o peňažných príspevkoch na kompenzáciu ťažkého zdravotného postihnutia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

3. Ak je držiteľ vozidla osoba uplatňujúca si nárok na prídavok na dieťa najmenej na štyri deti najneskôr do dovŕšenia 19 rokov veku. Pri zápise držiteľa motorového vozidla kategórie M1 s najmenej šiestimi miestami na sedenie s výkonom motora do 110 kW sa registračný poplatok zníži. Najviac však na 33 eur. Pri zápise držiteľa je potrebné priložiť fotokópiu rodného listu dieťaťa.

Oslobodenie:

  1. Od poplatku podľa tejto položky je oslobodený zápis držiteľa motorového vozidla alebo prípojného vozidla nadobudnutého dedením, na základe úradného príkazu alebo rozhodnutia súdu a zániku bezpodielového spoluvlastníctva manželov.
  2. Od poplatku podľa písmena a) tejto položky je oslobodený zápis držiteľa motorového vozidla kategórie M1 a N1, ak bol na kúpu motorového vozidla kategórie M1 a N1 držiteľovi alebo vlastníkovi poskytnutý príspevok podľa zákona č. 447/2008 Z. z. o peňažných príspevkoch na kompenzáciu ťažkého zdravotného postihnutia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  3. Od poplatku podľa písmena a) tejto položky je oslobodený zápis držiteľa motorového vozidla kategórie L1e podľa § 23a zákona č. 725/2004 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Zdroj: 

Národná rada Slovenskej republiky: http://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=zakony/zakon&MasterID=6080

 

Poznámka : ďakujeme užívateľovi cerepce, ktorý nás v komentároch upozornil na nesprávnosť cenníka registračných poplatkov.

 

84 komentárov na článok “Poplatok za prepis a prihlásenie nového auta – platný od 1.2.2017

  • 20. novembra 2016 o 20:19
    Permalink

    Čo sú sfetovaní? To nie je normálne! Podľa mňa sú tie cifry celkom prešvihnuté už teraz!! Aj tak všetci vieme kde tie peniaze skončia.. A načo je to vlastne dobré? Aby odradili ľudí kupovať výkonné autá? Prevencia proti nehodám je podľa môjho názoru zakázať vyrábať slabé motory… Otázka na zamyslenie: koľko nehôd za posledný rok bolo zapríčinenych tým,že výkonné auto nestihlo predbiehaci manéver??

    Odpovedať
    • 20. novembra 2016 o 21:46
      Permalink

      No to je teda otázka. Keď budú sa vodiči správať podľa zákona a hlavne podľa zdravého rozumu tak sz predbiehací manéver vždy stihne a to i s motorom 1.2 htp

      Odpovedať
      • 20. novembra 2016 o 23:25
        Permalink

        To nie je tak celkom pravda. Občas sa stane že ti niečo vybehne zo zákruty. A namiesto kamióna sú napríklad tie kamióny dva..
        A na druhej strane mi určite dá väčšina z vás za pravdu, že s HTP si netreba začínať a uz vôbec nie obiehať. Ale to už odbočujeme od témy..

        Podľa môjho názoru sú proste tie cifry v spodnej polovici tabuľky prehnané nehorázne.

        Odpovedať
        • 21. novembra 2016 o 16:44
          Permalink

          Tak tu sa zamyslite všetci.nemalo by sa predbiehať tesne pred zákrutou a nič nevybehne.skôr treba dať pozor na arogantných vodičov v silných autách ktorým smerovka nič nehovorí a myslia si,že su bohom na ceste.nemám výkonné auto,ale na to čo potrebujem mi octavia1,9TDi ktorá má 81 kw úplne stačí.

          Odpovedať
      • 8. marca 2017 o 22:22
        Permalink

        HTP=hovno to pojde, a 4a v aute dokonca, neobehne ani naložený nákladák, a preto čim via kw oto bezpečnejší manéver … A otom niet pochybu 😂

        Odpovedať
    • 22. novembra 2016 o 7:24
      Permalink

      A potom už tým mladým zbohatlíkom nebude rady na cestách najskôr nech sa naučia jazdiť na1,2 htp čkach a potom nech si kúpi aj 300kw stroj

      Odpovedať
      • 30. januára 2017 o 18:24
        Permalink

        ach ty retard, holub sprosty.. nie kazdy sa chodi vyjasit na aute.. niekto taha prives, karavan alebo vlecku alebo ma pickup na pracu, alebo osem miestne auto kde ti 60kw na dialnici nestaci! a nie kazdy je odkazany tlacit sa v daewoo tico, za to ze chcem slusne auto na ktorom sa dobre jazdi budem platit statu!! to ze starsi ludia v DE maju 150+ konove bmw je v poriadku, urcite su to blazni.. chod si dat horalku s vypni pc…

        Odpovedať
    • 29. decembra 2016 o 16:59
      Permalink

      Zavidia ludom vykonne auta, otrok ma chodit na 1.2 htp, to by chceli oni a sami sa budi vyvazat na autach od 230 kw hore aby nikto na nich nemal.Ale vidim riesenie, kupit si firmu za 500 eur v cz ,tam si to prihlasim a budem mat kludnu hlavu ze prachy usetrene a ziadny zlodej neuziva si za moje prachy

      Odpovedať
    • 9. februára 2017 o 0:56
      Permalink

      Odpoviem ti protiotázkou. Koľko mladých vodičov, ktorý nezvládli riadenie následkom vysokej rýchlosti pretože precenili svoje schopnosti ktoré ešte nemajú a usmrtili nevinných ľudí alebo seba? Na tvoj nezmysel, že mali by zakázať vyrábať slabé motory sa ani inak reagovať nedá. Radšej by som navrhol aby sopľakom čo práve dostali vodičské oprávnenie obmedzili povolenú rýchlosť počas doby troch rokov na 50 km/h. To by podľa mňa malo zmysel a zachránilo by to nejeden ľudský život.

      Odpovedať
      • 8. marca 2017 o 22:25
        Permalink

        Ano po dialnici alebo na cesteb1.triedy 50 …….. No comment 😂😂😂

        Odpovedať
      • 16. marca 2017 o 8:51
        Permalink

        Prosím prestaňte tu všetci piť zbytočná diskusia o debilitách. Keď niekto bude dementný tak je jedno či má 1kw alebo 1000kw zabije sa na aute a bodka ! Potom dajú so správ, „Bol to taký dobrý chlapec nič nikomu neurobil… … akurát že mal auto v 150 omotané okolo stromu…. “
        Ja čo vídavam na cestách je skôr prípad vyťuňeňých, polorozpadnutých, hrdzavých, so spojlermi autá typu 18roč Golf s výkonom 50kw kde ten „ťúňiňg“ stál aspoň 3x toľko ako celé auto a myslia si že majú formulu alebo Bugatti, toto sú postrach všetkých ciest, smerovky nefungujú, nepredpisové svetlá a neviem čo ešte…
        Toto vôbec nie je o výkone auta ale rozume, resp.nerozume ľudí. Lopaty zostanú lopatami a normálny normálnymi…

        Odpovedať
    • 16. mája 2017 o 11:31
      Permalink

      Prosim Vás čo tady motáte o prevencii nehôd a predbiehacích manévroch…. To ste ako na to prišli že to je dôvod poplatkov ???… Veď to je iba obyčajná zlodejina od súdruha Fica a jeho družiny. Inak povedane daň zo závisti. Keď niekto vyčnieva z rady poslušných ovečiek, treba ho hneď ošlkbať… typicke pre vyje…ých ľavičiarov….

      Odpovedať
  • 21. novembra 2016 o 19:31
    Permalink

    Nemáte tam náhodou zámenu medzi pôvodný poplatok a nový poplatok nakoľko je nový menší ako pôvodný?

    Odpovedať
  • 21. novembra 2016 o 20:42
    Permalink

    Najlepšie by bolo zrušiť registračný poplatok

    Odpovedať
    • 31. marca 2017 o 4:51
      Permalink

      Tu treba zrušiť celú šibnutú vládu birmovaného komunistu- katolíka.

      Odpovedať
  • 21. novembra 2016 o 21:54
    Permalink

    Chcel by som vediet ake poplatky su v inych krajinach . Zaujmalo by ma nemecko a rakusko

    Odpovedať
  • 23. novembra 2016 o 1:43
    Permalink

    ja nevim nad cim sa tu povznasate ked si chcem priniest auto s takym vykonom hentake supy ma vobec nezaujimaju :D:D

    Odpovedať
    • 22. januára 2017 o 6:43
      Permalink

      Len to je poplatok aj na autá kúpené na Slovensku. A tam sa poplatok zdvihol aj pri nižších výkonoch.

      Odpovedať
  • 23. novembra 2016 o 19:47
    Permalink

    Zlodeji,darmožráči,vyjebanci – registračný poplatok je prachsprosté okrádanie ľudí a bodka. bobi20VT

    Odpovedať
  • 3. decembra 2016 o 21:01
    Permalink

    Takže keď si teraz budem chcieť doviesť Audi A3 1.9TDi 81kw tak koľko zaplatím za prepis dajme tomu z nemecka?

    Odpovedať
  • 16. decembra 2016 o 21:20
    Permalink

    Je to uz schvalene? Lebo videl som aj iny navrh tak teraz neviek ktory.

    Upravené: návrh na našej stránke je správny

    Odpovedať
  • 17. decembra 2016 o 14:37
    Permalink

    Skoro úplne nič daj si daň za KW to máš nad 80kw 53€ a koeficient za 16 ročné auto je 0,06 takže 53×0,06= nič 😀

    Odpovedať
  • 30. decembra 2016 o 10:42
    Permalink

    Udaje v tabulke su nezmysel. V zneni zakona su ine ceny,tieto boli iba v navrhu, realne su vyssie

    Odpovedať
    • 5. januára 2017 o 10:54
      Permalink

      Spravili sme úpravu 🙂

      Odpovedať
  • 30. decembra 2016 o 19:47
    Permalink

    ked ma auto 309kW a je rocnik 2007 tak kolko to bude na registraciu u nas ??

    Odpovedať
    • 5. januára 2017 o 11:09
      Permalink

      Podľa toho či bude v dátume registrácie 9 alebo 10 rokov:
      9 rokov: 3900*0,19=741€
      10 rokov: 3900*0.16=624€

      Odpovedať
  • 2. januára 2017 o 14:28
    Permalink

    Babeta je na slovensku najlepsi motorovy prostriedok 🙂 spz netreba poistka netreba STK EMS KO netreba prilba za 20cku je povinna 😀

    Manzel zarobi 500e/mesiac manzelka je na materskej ma 200e/mesiac naklady na zivot maju 900e/mesiac

    Tak sa poplatkami za prihlasenie trapit nemusia

    Az kym volajake Kw delo nevyhraju…

    A dufajme za nich ze nevyhraju …….

    Hanba ubohost……. dani za vagon a skutek utek do dan. raja 😀

    Odpovedať
  • 4. januára 2017 o 13:04
    Permalink

    Tato tabulka je kompletne mimo.
    Nabuduce autorovi odporucam precitat zakon a podla neho pisat, ako opisovat bludy z inych webov.

    podla zakona 145/1995 platneho od 1.2.2017 plati:

    Výkon motora v kW Sadzba poplatku
    v eurách
    nad do
    80 vrátane 33
    80 86 vrátane 90
    86 92 vrátane 110
    92 98 vrátane 150
    98 104 vrátane 210
    104 110 vrátane 260
    110 121 vrátane 360
    121 132 vrátane 530
    132 143 vrátane 700
    143 154 vrátane 870
    154 165 vrátane 1 100
    165 176 vrátane 1 250
    176 202 vrátane 1 900
    202 228 vrátane 2 300
    228 254 vrátane 2 700
    254 a viac 3 900

    koeficienty su uvedene ok.

    Odpovedať
    • 5. januára 2017 o 10:53
      Permalink

      Ďakujeme za upozornenie. Článok sme prerobili a na konci sme ti aj poďakovali.

      Odpovedať
    • 16. januára 2017 o 21:09
      Permalink

      Mám otázku na teba, vopred ďakujem. Auto do piatich rokov 150 kw. Koľko má bude stáť prihlásenie?

      Odpovedať
  • 5. januára 2017 o 15:41
    Permalink

    ako to je s poplatkami pri kupe ojazdeneho auta uz evidovaneho v SR? v ramci okresu bol popl. 33 € a mimo okr. 66 €. Bude sa platit nieco viac ci vsetko ostava po starom?

    Odpovedať
    • 26. januára 2017 o 10:43
      Permalink

      no ved toto je ten hacik, registracnu dan budes platit pri kazdej kupe vozidla uz aj registrovaneho na sk!
      ak zmeni auto majitela behom roka 3x, stat dostane 3x registracny poplatok wtf?

      Odpovedať
  • 5. januára 2017 o 22:47
    Permalink

    ….a páni politici, registračnú daň na bicykle prečo nemáme ?…..peniaze rozhajdákajú a potom hľadajú cestičky, ako zaplátať diery….

    Odpovedať
  • 8. januára 2017 o 15:20
    Permalink

    Registračné poplatky za autá podľa výkonu a veku sú hlúposť a mali by byť zrušené! Kto so mnou súhlasí?

    Odpovedať
  • 8. januára 2017 o 16:49
    Permalink

    je to blbost! velice slovensko je v eu a robia si po svojom..v rakusku mozte mat 3 auta a iba 1 spz tu platite za kazdy ukon kazdu p*covinu! a poplatky za kw? uz nevedia ako zarabat tak vymyslaju p´coviny cesty nerobi len vyberaju poplatky….nahovno cela vlada!

    Odpovedať
  • 8. januára 2017 o 20:27
    Permalink

    Fokin šit! Čo dostanem za registračnú daň? Mám v nej zahrnutú zákonnú poistku alebo diaľničnú známku? Nie. Tak za čo vlastne platím? Za luxusné vily darmožráčom? Do tankoch a zrovnať slovenský parlament so zemou!

    Odpovedať
  • 9. januára 2017 o 22:15
    Permalink

    Dobrý večer, chcem sa opýtať či to platí aj pri prepise zo zahraničia alebo iba v rámci slovenska.

    Odpovedať
  • 12. januára 2017 o 19:24
    Permalink

    Registračné poplaty v uvádzaných reláciách sú obyčajným vydieračstvom občana.Sú to opodstatnené výdavky ktore vynakladá štat na registráciu,alebo je to iba cena určená “ ad hoc“ o čo môžu vyžmýkat od držiteľa nového motorového vozidla?Zaujímalo by ma zdôvodnenie.

    Odpovedať
  • 15. januára 2017 o 20:31
    Permalink

    To ferrari o ktorom som snil si uz len kvoli tymto poplatkom nekupim 😀

    Odpovedať
  • 16. januára 2017 o 21:49
    Permalink

    Asi som mimo z toho. Kúpil som auto zo zahraničia, rok výroby 2012, 150kw.. koľko má teda bude stáť prihlásenie? Podľa tabuľky kw alebo aj koeficient rokov..
    Ďakujem za radu.

    Odpovedať
    • 16. januára 2017 o 22:05
      Permalink

      ak prvá evidencia vozidla bola skorej ako pred 4 rokmi => 870*0,46=400,2€

      ak je rok výroby vozidla január 2012(cize pred 5 rokmi) tak potom 870*0,38=330,6€

      Odpovedať
  • 17. januára 2017 o 9:28
    Permalink

    Zlodeji!!!!dokedy vymýšľajú ešte a čo prepisy v republike!!!tam nás poriadne ojebu bolo v okrese 33e mimo okresu 66e!!!!a teraz napr 66kw 15r???????zlodeji!!!!

    Odpovedať
  • 17. januára 2017 o 12:23
    Permalink

    Zabudli ste povedat ze ponovom sa tieto poplatky budu platit PRI KAZDOM PREPISE a teda aj V OKRESE kde doteraz bol len 33 poplatok

    Odpovedať
  • 17. januára 2017 o 19:52
    Permalink

    Dobry, mam auto presne ako ste uviedli pod tabulkou c.2, 190kw a ročnik 7/2013, (takze je do 4 rokov), preco sa potom pouziva koeficient 0,56 a nie 0,46 * 1900 ? ďakujem

    Odpovedať
    • 17. januára 2017 o 22:52
      Permalink

      odkiaľ máte, že koeficient by mal byť 0,56? a nie 0,46

      Odpovedať
      • 18. januára 2017 o 8:17
        Permalink

        Z tadiaľto, možno som to len ja zle pochopil:
        Príklady:

        Za vozidlo ktoré má výkon od 176 do 202 kW a je staré viacej ako 3 roky a menej ako 4 roky zaplatíte 1900*0,56= 1064€.

        a moje auto ma viac a zároveň menej ako 4 roky

        Odpovedať
        • 18. januára 2017 o 8:49
          Permalink

          Aha, ospravedlňujeme sa. To je chyba na našej stránke.

          Koeficient má byť samozrejme 0,46.

          1900*0,46=874€

          Odpovedať
  • 19. januára 2017 o 15:17
    Permalink

    to je v pohode, a koľko si v mojom prípade bude musieť zaplatiť kupujúci tohto auta? ďakujem

    Odpovedať
  • 23. januára 2017 o 10:21
    Permalink

    už sa to blíži, som zvedavý ako sa tá zmena bude brať

    Odpovedať
  • 23. januára 2017 o 10:54
    Permalink

    Môže mi niekto vysvetliť prečo je 50% zľava na alternatívny pohon ako LNG CNG na ktoré jazdia akurát tak busy v blave, ale auta na Vodikový pohon tak to je už moc!!!
    A druhá vec, akože LPG nie tiež alternatívny pohon, to tam prečo nieje???

    Odpovedať
  • 5. februára 2017 o 14:27
    Permalink

    len tak teoreticky.. BMW M5 r.v.2000 294kW
    3900*0,06=234€
    Niečo mi ušlo alebo by som platil fakt tak malo??

    Odpovedať
    • 5. februára 2017 o 16:53
      Permalink

      Áno, je to tak – 234€

      Odpovedať
  • 6. februára 2017 o 18:33
    Permalink

    ja tomu nerozumiem mam bmw r.v.2003 110kw,prosim kolko zaplatim

    Odpovedať
      • 6. februára 2017 o 18:54
        Permalink

        dakujem za odpoved cize kludne si mozem kupit kolky v hodnote 33 eur a dalsie 33 eur lebo auto je z ineho okresu,dakujeeem

        Odpovedať
    • 6. februára 2017 o 19:23
      Permalink

      nieje to len podľa kw, ale aj podľa koeficientu veku vozidla

      od 104kw do 110 (vrátane) sa platí 260, lenže Vaše auto má už 13 rokov a tam je koeficient 0,1 a keď to spolu vynásobíte:
      260*0,1=26€, čo je menej ako minimum, takže výsledná suma je 33€
      (v článku máte kalkulačku na výpočet)

      Samozrejme nič nepokazíte, keď sa ešte príslušnej overenej osoby na to opýtate ale bude to 33€

      Odpovedať
  • 8. februára 2017 o 20:33
    Permalink

    poplatky za prepis auta z okresu do okresu zostávajú?

    Odpovedať
  • 9. februára 2017 o 13:21
    Permalink

    To je ták čo si návrhnu to si aj schvália a nikdo proti tomu nič neurobí mali by sme všetci urobiť poriadny štrajk a ty svine v toho parlamentu vyhodiť !!!Ale potom by nemal dôvod Fico chodiť s igelitkou po bytoch sa napiť kofoly!!!

    Odpovedať
  • 14. februára 2017 o 8:46
    Permalink

    Toto im uz naozaj prasi na tie hlavy pojasene.. totomame vo vlade?? toto azstavaju nase zaujmy? hanba.. hanba..

    Odpovedať
  • 16. februára 2017 o 14:23
    Permalink

    mna by zaujimalo ci sa to tyka aj aut, ktore uz su prihlasene a iba na zaklade kupnej zmluvy prepisujem vozidlo na noveho majitela. ?

    dakujem
    kedze som dostal info z nemenovanej firmy co dovaza auta z nemecka ze oni zaplatia registracnu dan prvy krat a pri prepise na mna to bude duplicitne cize zaplatim to iste este raz aj ja. to mi pride v skutku morbidne

    Odpovedať
    • 19. februára 2017 o 12:03
      Permalink

      Áno, nemenovaná firma má pravdu. Budete platiť za prvé prihlásenie vozidla a aj za prepis vozidla.

      Odpovedať
  • 16. februára 2017 o 23:55
    Permalink

    Mám auto 200kw z Nemecka koľko zaplatím prvé prihlásenie na sk ?
    Auto je 2010

    Odpovedať
    • 17. februára 2017 o 6:07
      Permalink

      494.00€ ak má vozidlo 7 rokov od prvej registrácie
      437.00€ ak má vozidlo 8 rokov od prvej registrácie (ak je mesiac výroby január / február – do dnešného dátumu)

      Odpovedať
  • 27. februára 2017 o 13:12
    Permalink

    Treba vám voliť SMER, tú máte výsledok!!! Čo myslíte kto im naplní korytá??? Už sa zobudte konečne!!!

    Odpovedať
  • 22. apríla 2017 o 14:34
    Permalink

    Planujem si kupit auto 121kw a mam ztp-s a to plati znizenie o 50%? takze zaplatim iba 122.4€?

    Dakujem za odpoved

    Odpovedať
    • 22. apríla 2017 o 19:04
      Permalink

      Dobrý deň,
      Zníženie o 50% stále platí. Sumu 122,4€ Vám neviem potvrdiť, pretože neviem ako staré je to auto, ktoré chcete kúpiť.

      Odpovedať
      • 24. apríla 2017 o 10:46
        Permalink

        Dobrý deň,
        chcem kúpiť auto r.v. 1997, 94 kw, prihlásené na SK, len robím prepis z mesta do mesta. Koľko zaplatím pri prepise? Ďakujem za odpoveď.

        Odpovedať
        • 24. apríla 2017 o 10:55
          Permalink

          Dobrý deň,
          registračná daň bude vo vašom prípade minimálna. To znamená 33€.

          Odpovedať
  • 2. mája 2017 o 11:21
    Permalink

    Dobrý deň, ked je auto 9/2013 a chcem ho teraz prihlasovať 5/2017 tak patrí do 4r alebo do 3r?

    Ďakujem

    Odpovedať
    • 2. mája 2017 o 11:25
      Permalink

      Dobrý deň, Vaše vozidlo má viac ako 3 roky a menej ako 4 roky. Patrí do kategórie do 4 rokov od prvej evidencie. Výšku registračného poplatku si môžete vypočítať v našej kalkulačke.

      Odpovedať
    • 9. mája 2017 o 12:30
      Permalink

      Zdravim zalezi ci je to auto uz prihlasene na svk alebo to bude prva registracia na svk to si dost lusi nevsimlo. Aj stare auto privezene z vonku pri prvej registracii plati plny poplatok bez koeficientu!!

      Odpovedať
  • 21. mája 2017 o 16:11
    Permalink

    dobry den ked ma auto 125 kw a ma 9 rokov dovezene z nemecka zaplatim 100,70 e na policii za prihlasenie???

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Ďalším používaním tejto stránky súhlasíťe s používaním Cookies. Viac informácii

Nastavenie cookies na tejto stránke je nastavené na "Povoliť cookies". aby Vám návšteva tejto stránky priniesla čo najlepšiu užívateľskú skúsenosť. Keď budte ďalej pokračovať pri používaní tohto webu bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknutím na "Súhlasím", dávate k spracovaniu cookies súhlas.

Zatvoriť