Rezervácia (dohodnutie) termínu na dopravnom inšpektoráte

Prejsť na rezerváciu termínu na dopravnom inšpektoráte:

 

Rezervovať termín je možné aj bez elektronického občianskeho preukazu.

Tip: nové voľné termíny v rezervačnom systéme pribúdajú o polnoci.

Ako si zarezervovať termín?

Na stránke ministerstva vnútra Slovenskej republiky kliknete na “PREJSŤ NA: ŽIADOSŤ O DOHODNUTIE TERMÍNU NA DOPRAVNOM INŠPEKTORÁTE“. Termín je možné objednať najskôr nasledujúci deň odo dňa vyplnenia žiadosti. Ak  potrebujete termín v rovnaký deň, vyplňte žiadosť o zaradenie do radu čakateľov na dopravnom inšpektoráte.

Po tom ako kliknete na tento odkaz a úspešne sa preukážete elektronickým občianskym preukazom, zobrazí sa vám nasledujúca stránka, kde vyplníte povinné údaje:

  • meno
  • priezvisko
  • dátum narodenia
  • číslo dokladu totožnosti
  • kraj – podľa miesta, kde je vozidlo evidované (nie podľa miesta Vášho trvalého pobytu).
  • názov pracoviska
  • termín rezervácie
  • agenda
  • evidenčný úkon
  • počet vozidiel

Po vyplnení údajov kliknete na “Pokračovať >>”

Dohodnutie termínu na dopravnom inšpektoráte

Následne si už len vyberiete dátum a čas a kliknete na “Potvrdiť a odoslať”.

Potvrdenie rezervácie

Po úspešnom potvrdení dostanete PIN kód, ktorý budete potrebovať na dopravnom inšpektoráte.

Dôležite: Vygenerovaný PIN kód si ihneď zapíšte.

Zabudol som, alebo sa mi nejakým spôsobom stratil PIN kód. Je nejaká možnosť, ako získať stratený PIN kód? Stratený PIN kód je možné zistiť prostredníctvom call centra ministerstva vnútra. Stačí zavolať na bezplatné telefónne číslo 0800 222 222. Na toto číslo môžete volať v pracovné dni od 8:00 do 18:00 hodiny. Pracovník v call centre bude od vás požadovať osobné údaje na identifikáciu vašej rezervácie a približný čas, kedy ste si rezervovali termín cez internet.

Platnosť PIN kódu:

  • Ak PIN kód nestihnete zadať do Vami určeného termínu, PIN kód platí ešte 15 minút a v tejto lehote ho môžete použiť. Ak sa napríklad objednáte na 8:00, PIN kód je platný do 8:15.
  • Ak Vás vyvolajú na vykonanie administratívneho úkonu a nedostavíte sa včas, PIN kód platí ešte 15 minút a v tejto lehote ho môžete použiť.
  • Ak je vykonanie Vášho administratívneho úkonu prerušené, PIN kód platí ešte 30 minút a v tejto lehote ho môžete použiť a úkon dokončiť.

PIN kód zadávate do vyvolávacieho kiosku. Kiosk vám vytlačí lístok s poradovým číslom, potom vyčkáte na vyvolanie: vaše poradové číslo sa zobrazí na informačnom paneli. Na vybavenie evidenčných úkonov sa dostavte včas – teda ešte pred určeným termínom, pretože niektoré úkony sú spojené s fyzickou obhliadkou vozidla. Rezervácia termínu na obhliadku vozidla nie je možná.

Tipy, ako ušetriť pri prihlasovaní vozidla:
Na správnych poplatkoch môžete ušetriť až 70€! Kliknite sem pre viac informácií.

Pred prihlásením vozidla, musíte mať uzatvorené povinné zmluvné poisteniePorovnajte si ceny PZP z 11 poisťovní naraz a vyberte si sami tú najlepšiu ponukuV cenách PZP sú už započítané všetky dostupné zľavy, doklady vám prídu najskôr na e-mailovú adresu, neskôr aj poštou. Pri prihlasovaní vozidla Vám stačí vedieť číslo poistnej zmluvy, ktoré nájdete v emaile. KLIKNITE TU pre viac informácií.

Pozrite si tiež podrobné postupy na:

Pre rezerváciu termínu na dopravnom inšpektoráte prostredníctvom elektronického občianskeho preukazu musíte mať nainštalovanú aplikáciu pre prihlásenie (eID klient, verzia 1.9.4) a aplikáciu pre pre kvalifikovaný elektronický podpis (D.Suite/eIDAS, verzia 1.0.8). V prípade, že vám prihlásenie stále nefunguje, skúste si nainštalovať aj ovládač pre čítačku kariet (Bit4id miniLector EVO), avšak ovládač by sa vám mal automaticky nainštalovať, po pripojení k počítaču. Inštalácia by nemala byť potrebná. Všetky aplikácie a ovládač nájdete na stránke https://www.slovensko.sk/sk/na-stiahnutie.

230 komentárov na článok “Rezervácia (dohodnutie) termínu na dopravnom inšpektoráte

  • Avatar
    25. apríla 2018 o 6:43
    Permalink

    O tom ste nepísali, že termín je najskôr od nasledujúceho dňa, čo je podstatná informácia.

    Odpovedať
    • Avatar
      25. apríla 2018 o 10:06
      Permalink

      Dobrý deň,
      ďakujem za upozornenie. Túto informáciu som pridal do článku.

      Odpovedať
      • Avatar
        16. apríla 2020 o 10:03
        Permalink

        V Bratislave mi nefunguje napísať do kolónky čas ani dátum. Nemienim sa takouto primitívnou službou zaoberať! Počkám si na čas kým tá blbá pandémia neskončí a dúfam, že nebudem mať kvôli tomuto problém do budúcnosti ohľadom prihlásenia vozidla!

        Odpovedať
        • Avatar
          16. apríla 2020 o 20:06
          Permalink

          Presne ani mne už 3 dni skúšam a nič. Prosím kedy opravite systém? Chcela by som prihlásiť svoje vozidlo v KC Bratislava. Ďakujem

          Odpovedať
        • Avatar
          17. apríla 2020 o 11:05
          Permalink

          Pripadá mi to na úmyselnú nefunkčnosť. Ukradli mi EČ a k novým sa dostať nedá. Slovakistan – bananistan.

          Odpovedať
          • Avatar
            22. apríla 2020 o 16:12
            Permalink

            A stále to nejde!!!

        • Avatar
          25. apríla 2020 o 4:18
          Permalink

          Nie len v BA,ja sa snažím už týždeň v NR a ani ťuk, čistý bordel a ani ti nikto z kompetentných neodpovie na komentáre čo stým.

          Odpovedať
          • Avatar
            28. apríla 2020 o 21:19
            Permalink

            A objednavate sa cez mobil? Pretoze cez mobil mi to neslo iba na pocitaci.

        • Avatar
          7. mája 2020 o 9:07
          Permalink

          Ja skúšam už týždeň Nitru a dátum a čas sa nedajú jak z mobilu, tak z počítača vyplniť .. a nikto to nevie vysvetliť . Ukradli mi ŠPZ a k novým sa nemôžem dopracovať !!!!!

          Odpovedať
          • Avatar
            28. mája 2020 o 12:17
            Permalink

            Nejde to kvôli tomu lebo je obmedzený počet rezervácii… Skúste to o pol noci alebo okolo 1-2 ráno a podarí sa to len nečakajte že ešte hneď ten deň alebo tak… Čaká sa minimalne týždeň… Kvôli korone je to tak bohužiaľ

    • Avatar
      5. novembra 2018 o 14:53
      Permalink

      Kto má možnosť sa objednať cez internet, tak odporúčam, pretože ja som tam dnes čakala 3 hodiny dokiaľ som sa dostala na radu, nebola som objednaná cez internet lebo som o takej možnosti nevedela, keď som videla ako ma tam všetci obiehajú, tak stačilo, ani u doktora som tak dlho nečakala ešte.

      Odpovedať
    • Avatar
      5. apríla 2019 o 14:47
      Permalink

      čítaj pozorne a nekritizuj máš to napísane hned v úvode AKO SI ZAREZERVOVAT TERMIN
      a je to aj zvýraznené hrubším písmom

      Je to pre teba dosť podstatná informácia?
      Porozumela si všetkemu alebo treba nájsť niekoho kto vie čítať v tvojom okolí

      Odpovedať
    • Avatar
      16. mája 2019 o 12:32
      Permalink

      Dobry deň prosím Vás chcem sa objednať do Vranova nad Topľou na prepis a nieje to v ponuke . Dal so Prešovský kraj a nejde to nie je tam ponuka Vranov . Viete mi poradiť ani v Košickom kraji som ho nenašiel.

      Odpovedať
    • Avatar
      15. apríla 2020 o 13:04
      Permalink

      Prečo robíte okolo tohoto také obštrukcie? Nedá sa objednať na odhlásenie vozidla ani elektronický ani telefonický. Blíži sa ročná poistka, a STK, a auto nemám pojazdné a dlho nebude.Tak mi prosím poradte čo mám robiť.Inak sa na dopravný inšpektoriát neviem dostať.

      Odpovedať
      • Avatar
        15. apríla 2020 o 22:08
        Permalink

        Tiež ten isty problém mám aj ja.Treba to skúšať. Mne sa dnes podarilo na termín pondelok tak zrejme sa to nejak posúva a keď je to preplnené nedá sa objednať. Náhodne som skúšal a prešlo.

        Odpovedať
    • Avatar
      24. apríla 2020 o 0:31
      Permalink

      Nejde sa prihlásiť na dopravný inšpektorát na prepis, skúšam týždeň bud obsadený termín alebo nejde stránka načítať

      Odpovedať
  • Avatar
    25. apríla 2018 o 10:20
    Permalink

    Je potrebné mať OP s čipom? Myslela som, že nie.

    Odpovedať
    • Avatar
      25. apríla 2018 o 12:27
      Permalink

      Dobrý deň,
      termín sa dá rezervovať aj bez občianskeho preukazu s čipom.

      Odpovedať
      • Avatar
        29. augusta 2019 o 8:24
        Permalink

        A
        ako ved po kliknuti na link tej ziadosti to stale presmeruje na stratu obcianskeho preukazu.

        Odpovedať
        • Avatar
          29. augusta 2019 o 9:07
          Permalink

          teraz tam majú nejakú chybu… aktuálne presmerováva to na stratu občianskeho nie na rezerváciu, aj keď kliknete na PREJSŤ NA: ŽIADOSŤ O ZARADENIE DO RADU ČAKATEĽOV NA DOPRAVNOM INŠPEKTORÁTE

          Odpovedať
      • Avatar
        26. marca 2020 o 12:36
        Permalink

        mozem sa pitat chcem rezervovat termin no kolonka cas neviem vyplnit co stym

        Odpovedať
        • Avatar
          26. marca 2020 o 13:39
          Permalink

          Tiež sa snažím vytvoriť rezerváciu už tri dni a vôbec mi to nedáva možnosť vyplniť kolonku ani dátumu ani času. :-/

          Odpovedať
          • Avatar
            15. apríla 2020 o 14:42
            Permalink

            Aj ja mam taky problem … skusal som aj z mobilu aj z PC ziadny datum sa nezobrazi

          • Avatar
            15. apríla 2020 o 15:19
            Permalink

            Ani deň ani hodinu… už som to dnes skúšala 63 krát!!!!

          • Avatar
            15. apríla 2020 o 22:01
            Permalink

            Áno. Dnes večer to prešlo s tým dátumom aj potvrdená sms prišla s PIN kódom. Včera ani na 10 krát nie ani z mobilu ani z PC tak asi len z dôvodu plných termínov!

        • Avatar
          29. apríla 2020 o 1:05
          Permalink

          Ja som sa dnes pokúšala celý deň a nič a na call centre mi nevedela pani poradiť. Som úplne bezradná. do kolonky dátum a čas sa nedá nič napísať, keby tam dali aspoň informáciu, že majú vyčasované termíny, ale nič

          Odpovedať
      • Avatar
        2. mája 2019 o 9:23
        Permalink

        Nezapisal som pin na policii som nepochodil ako to ze sa ten pin uz neda najst???

        Odpovedať
  • Avatar
    2. júna 2018 o 9:54
    Permalink

    Dobrý deň.
    30.5.2018 som bol na DI Poprad. Dve prepážky boli otvorené z toho jednu mal pre seba rezervovanú bývali policajt. Mám informáciu, že berie za túto činnosť 15€ / osoba.
    Je to na zamyslenie ak niekto v priestoroch DI Poprad prevádzkuje živnosť, využíva nevedomosť niekedy aj
    pohodlnosť klientov. Natíska sa otázka, je všetko v súlade so zákonom o podnikaní. Odvádza tento pán všetky poplatky a dane? Využíva priestor a všetky výhody s tým spojené, platí za ne?
    Nebolo by správnejšie, ak by ľudia nemuseli čakať celý deň na poradie pred jednou prepážkou ?
    Je to úmysel otvoriť len jednu prepážku, aby tento pán zarábal na neschopnosti iných ? Je to tak ťažké zabezpečiť vyhovujúce podmienky pre každého nie len pre” našich ľudí” ?
    Aj rezervácia poradia elektronicky na DI je nevyhovujúca ak sa všetko bude riešiť len pri jednej prepážke.
    Prosím postúpte to ďalej tak, aby sa tento problém vyriešil!
    Ja si to nenechám pre seba. Trápi ma to ak niekto zneužíva svoje pracovné postavenie a spústa ľudí nato dopláca!
    O tom to spôsobe poskytovania služieb na DI Poprad budem informovať aj iné nadriadené organy.
    Prípadne aj masmédia ak sa to nezmení. Tí ktorí majú slúžiť a pomáhať, majú to pod “firemnou” značkou, nech slúžia a pomáhajú!

    Odpovedať
  • Avatar
    3. júna 2018 o 10:07
    Permalink

    Je možné rezervovať termín a prísť na konkrétny hodinu, aby tam človek nemusel stráviť celý deň?

    Odpovedať
    • Avatar
      20. apríla 2020 o 13:31
      Permalink

      ak si rezervujete termíny tak určite áno 🙂

      Odpovedať
  • Avatar
    18. júna 2018 o 11:06
    Permalink

    Dobry den, 11.6.2018 som bol na evidencii vozidiel v L.Mikulasi po ukonceni leasingu. Kedy mi prosim Vas pride maly tech.preukaz, ked som zadal, ze PZ BA? Snazim sa dnes dovolat na evidenciu vozidiel v LM, ale samozrejme neuspesne a e-mailova adresa neexistuje…

    Odpovedať
  • Avatar
    26. júna 2018 o 13:55
    Permalink

    Dobry den,
    takto je to ovela lepsie ako kedysi, ked ste museli vystat frontu a nevedeli ste, ci sa vam ujde “cislo” na dany den, resp. este vyzivnejsie to bolo ked ani tie poradove cisla neboli a museli ste si to pekne “odstat”….
    Avsak – typicke pre statnu spravu – proces prihlasenia byrokraticky narocny, uzivatelsky neprivetivy a nejednoznacny.
    Na co je treba zadavat c.obc. preukazu? A preco si nemozem vybrat konkretny cas, ale iba okno (napr. 12.30-16.30) a system mi sam urci cas? A ak chcem prihlasit auto na firmu – nesplnam podmienku, ze som (obcan) vlastnikom ci drzitelom vozidla…..
    Autori komercnych aplikacii sa drzia pravidla KISS – Keep It Short and Simple, statna administrativa zase “cim viac policok na vyplnenie, tym lepsie”… A co na to GDPR?:-)

    Vsak by stacilo iba meno, vyber terminu – dostanes PIN a hotovo…. V pripade zneuzivania niektorymi “podnikatelmi” – 3D secure (napr.SMS) a tiez hotovo….

    Ale, aj tak je to lepsie ako predtym. Vdaka.

    Odpovedať
    • Avatar
      29. augusta 2019 o 22:16
      Permalink

      Podľa mňa je táto prihlasovacia stránka MVSR veľmi jednoduchá, prehľadná a niet čomu nerozumieť. Treba si len trpezlivo prečítať a popremýšľať. Potom zistím, že stránka je naozaj “KISS”.
      “Na co je treba zadavat c.obc. preukazu?”
      – Skúste použiť hlavu: ako inak zabezpečíte, aby nejaký psychopat nezarezervoval všetky termíny len tak, aby urobil ľuďom zle?
      “A preco si nemozem vybrat konkretny cas”
      – Lebo by to bolo neprehľadné a dynamicky menené intervaly podľa štatistiky by to ešte skomplikovali.
      “A ak chcem prihlasit auto na firmu ..”
      Táto info na formulári je: “Osoba musí byť vlastníkom vozidla, držiteľom vozidla alebo musí mať od vlastníka alebo držiteľa vozidla splnomocnenie s jeho osvedčeným podpisom u notára alebo na matrike.”

      Odpovedať
  • Avatar
    17. augusta 2018 o 14:44
    Permalink

    Dobry den. Urobila som rezervaciu cez mobil, rezervaciu mi system potvrdil. Chcela som si urobit snimku obrazovky, aby som mala PIN ulozeny ako fotku, no nechtiac…mi to zmizlo a neviem sa k tomu vratit. Je nejaky sposob ako mozem zistit moj PIN? Dakujem.

    Odpovedať
  • Avatar
    20. augusta 2018 o 13:06
    Permalink

    Dobrý deň, dá sa zrušiť rezervácia, keď som omylom potvrdil iný dátum ???

    Odpovedať
    • Avatar
      17. decembra 2018 o 0:30
      Permalink

      myslim ze nie, ak nezadate pin do kiosku nedostanete poradove cislo = nebude nikoho na dopravnom inspektorate zrdzovat
      na stranke vsak bude tento termin rezerovany, takze tam bude tento termin ako obsadeny

      Odpovedať
  • Avatar
    24. augusta 2018 o 7:46
    Permalink

    Dobry den … aj mna by zaujimalo kde si viem pozriet pin kod… aj mne to proste zmyzlo z obrazovky… am rezervaciu na pondelok.. dakjjem..

    Odpovedať
  • Avatar
    3. septembra 2018 o 10:27
    Permalink

    Tak isto by ma zaujímalo, ako sa spätne dostať k tomu PIN-u – idišiel som nechtiac zo stránky skôr, než som si ho zapísal a už sa tam nedá vrátiť.

    Odpovedať
    • Avatar
      7. novembra 2018 o 21:23
      Permalink

      Dobrý večer
      Sa sa teda nejako dostat spatne k PINu?

      Ďakujem

      Odpovedať
    • Avatar
      20. apríla 2020 o 13:43
      Permalink

      citujem:
      Zabudol som, alebo sa mi nejakým spôsobom stratil PIN kód. Je nejaká možnosť, ako získať stratený PIN kód? Stratený PIN kód je možné zistiť prostredníctvom call centra ministerstva vnútra. Stačí zavolať na bezplatné telefónne číslo 0800 222 222. Na toto číslo môžete volať v pracovné dni od 8:00 do 18:00 hodiny. Pracovník v call centre bude od vás požadovať osobné údaje na identifikáciu vašej rezervácie a približný čas, kedy ste si rezervovali termín cez internet.

      Odpovedať
  • Avatar
    3. septembra 2018 o 10:30
    Permalink

    Dobrý deň, ako sa možno dostať spätne k PIN-u? Odišiel som nechtiac z príslušnej stránky skôr, než som si ho zapísal a naspäť sa nedalo vrátiť. Telefonoval som na príslušný inšpektorát a oni k tomu nemajú prístup.

    Odpovedať
  • Avatar
    17. októbra 2018 o 9:59
    Permalink

    Od 15.10. do 02.11.2018 som sa snažil na DI Senec (KC Senec) rezervovať termín na prihlásenie motorového vozidla, žiaľ, ani jeden termín nebol voľný, neustále ma systém upozorňoval, aby som si zvolil iný termín, a naviac, ani na kontaktnom tel. čísle 02/350042213 to nikto nezdvihol.
    Mám obmedzenú mobilitu (ZŤPS) a tak som chcela predísť dlhšiemu čakaniu na vybavenie .
    Neviem, kde je problém, ale myslím si, že systém je nedokonalý, a reči bla, bla, bla, najvyšších predstaviteľov SR o uľahčení vybavovania administratívnych úkonov na úradoch, sú zavádzajúce
    a účelove. Elektronický systém, ktorý stal niekoľko stoviek miliónov Eur je pre väčšinu občanov
    nepoužiteľný, ale zaplatili ho zo svojich dani.

    Odpovedať
    • Avatar
      22. januára 2019 o 8:37
      Permalink

      Suhlasim s Dasou. Mozem zvolit hocijaky den a stale nieje volne.

      Odpovedať
  • Avatar
    23. októbra 2018 o 20:03
    Permalink

    Poraďte prosím, dá sa objednať online termín na dopravnom inspektorate v Komárne? Na stránke slovensko.sk sa Komárno nenachádza… 🙁 ďakujem

    Odpovedať
  • Avatar
    13. novembra 2018 o 6:42
    Permalink

    Dobry den, ja som sa zajednala termin, len som si neopisala ten PIN, s tym sa uz neda nic robit??

    Odpovedať
    • Avatar
      16. decembra 2018 o 23:54
      Permalink

      myslim ze nie, este raz by som si rezervoval termin

      Odpovedať
  • Avatar
    18. novembra 2018 o 23:09
    Permalink

    Na stránke slovensko.sk sa Komárno nenachádza,ako sa mám prihlásiť?

    Odpovedať
  • Avatar
    18. decembra 2018 o 13:01
    Permalink

    Dobry chcel by som sa spytat chcel by som zmenit rezervaviu na nedkor ale neviem jak poradte mi dakujem vopred

    Odpovedať
  • Avatar
    18. decembra 2018 o 13:03
    Permalink

    Dobry chcel by som zmenit cas rezervacie dasa to neako urobit? Dakujem vopred

    Odpovedať
  • Avatar
    28. decembra 2018 o 13:33
    Permalink

    Dobrý deň.
    Rezervačný systém ako myšlienka dobrá vec. Skúsil ho však niekto z riadiacich pracovníkov polície aj v praxi “okúsiť”? Asi nie, pretože to nepotrebujú (pôjdu inou líniou) a preto aj systém funguje len na to, aby Vám určil čas, kedy Vás “príjmu” k okienku. Nič ostatné nefunguje, pretože počítače využívajú naďalej len ako písacie stroje. Klient pracne vypisuje ručne akési nezmyselné tlačivá s údajmi, ktoré ktoré evidenčný orgán už dávno má a to minimálne v dvoch podobách – papierovej aj elektronickej.
    Všetky typy tlačív by sa mali tlačiť z automatu po zadaní ŠPZ a po potrebnej úprave !zúradovať!. Ale o takomto pokroku môžeme na polícii iba snívať. Že by to bolo z dôvodu, že majú tony natlačených formulárov?
    Ale k rezervácii. Mal som rezervačný čas o 08.40.-08.55 poradové číslo 13. Pracovať začali presne o 08.00, zavolali ma k okienku o 09.47 a bol som vybavený do 10 min. aj s tým, že som bol vkladať peniaze do vyberača poplatkov (ozaj, skvelý autor navádzacích hesiel – bez informátorky by ľudia nezmaturovali).
    Na otázku, načo je rezervačný systém, dobrý som odpoveď nedostal.
    Moja skúsenosť na DI Trebišov 27.12.2018.
    PM

    Odpovedať
  • Avatar
    9. februára 2019 o 7:29
    Permalink

    Dobré ráno, v Komárne niečo takéto evidentne nie je!? Ten paškvil za xx miliónov sme si zaplatili všetci, ale človek má pocit, že po pár desiatkach minút, čo stále niečo nefunguje a systém padne, že sklolabuje…hm, Slovensko….

    Odpovedať
  • Avatar
    11. februára 2019 o 13:21
    Permalink

    Momentalne tento system funguje vcelku uboho.
    Od zajtra do 26.2. mi system ponukne (s vynimkou 1 dna) vsetky dni ako kompletne volne. Parada (pomyslel som si)
    Avsak pri volbe konkretneho casu (v ktorykolvek z danych “volnych” dni) system ohlasi, ze vlastne uz ziaden volny termin nie je (bud prekroceny maximalny pocet rezervacii v ramci 1 dna, alebo prekroceny maximalny pocet rezervacii v priebehu 7 dni).
    What the actual f*ck pani developeri?…

    Odpovedať
  • Avatar
    17. februára 2019 o 19:59
    Permalink

    Dobrý večer rezervoval som si termýn na prihlásenie motoroveho vozidla a zabudol som opísať pin čo stym môžem si to vyžiadať na DI

    Odpovedať
  • Avatar
    22. februára 2019 o 11:11
    Permalink

    Dobrý deň,
    Pokiaľ som nezaregistroval pin kod alebo som ho nejakým zázrakom preklikol, ako sa k nemu dostanem ? Ďakujem .

    Odpovedať
  • Avatar
    22. februára 2019 o 14:14
    Permalink

    Dobrý deň,
    zarezervoval som si na piatok o 12.00 hod. “Prihlasenie jedného vozidla” v KC Trnava.
    Keďže mi predavajúci neodovzdal vozidlo na tento termín, tak som si chcel zarezervovat termín na najbližší prac.deň a to je pondelok. Odmieta mi systém vydať rezervaciu, pretože som prekročil nejaký limit na 7 dní.
    Ako si mám zarezervovať termín, to mám čakať až do ďalšieho pondelka???
    Ďakujem

    Odpovedať
  • Avatar
    23. februára 2019 o 19:26
    Permalink

    preco sa neda objednat v Nových Zámkoch?nieje tam vobec moznost nove zamky,v minulosti to tam bolo

    Odpovedať
  • Avatar
    24. februára 2019 o 18:52
    Permalink

    preco sa neda objednat v Vranov nad Toplou ?nieje tam vobec moznost Vranov n/T

    Odpovedať
  • Avatar
    27. februára 2019 o 10:32
    Permalink

    Dobrý deň, Nové Zámky nie sú v zozname na prihlásenie. Je technický problém? Odpovie nám niekto?

    Odpovedať
  • Avatar
    4. marca 2019 o 18:47
    Permalink

    Dobrý děn, online som si vypisal žiadost o zapisanie noveho majitela vozidla, a takisto som so rezervoval termin online… zaplatil som spravny poplatok a tak možem ist na termin ktory som do dohodol alebo mam cakat na vyzvu dopravnym inspektoratom ?

    Odpovedať
  • Avatar
    11. marca 2019 o 13:31
    Permalink

    Dobry den, snazim sa dohodnut termin a neponuka mi ODI Zvolen, ako mam postupovat?

    Odpovedať
    • Avatar
      13. januára 2020 o 19:56
      Permalink

      Levice nejde kliknut na termin a čas.Ked som skusila iné mesto tak to islo. Prečo?

      Odpovedať
  • Avatar
    13. marca 2019 o 14:33
    Permalink

    Dobry den, kedy bude opraveny portal na dohodnutie terminu? Piestany stale nie su v ponuke!!!!! Trva to uz celkom dlho!

    Odpovedať
  • Avatar
    18. marca 2019 o 9:58
    Permalink

    Dobrý deň,
    rada by som sa spýtala prečo chýba Vranov nad Topľou v kolónke, keď si chcem rezervovať termín?
    Skúšam sa aj dovolať, ale bez úspechu.

    Odpovedať
  • Avatar
    2. apríla 2019 o 10:37
    Permalink

    Dobrý deň, rád by som sa opýtal, prečo taktiež chýba Spišská Nová Ves, tak ako si potom mám rezervovať termín?

    Odpovedať
    • Avatar
      13. mája 2019 o 9:01
      Permalink

      Pretože štát zadáva takéto produkty súkromníkom, ktorí následne chcú za zvýšenie kapacity nekresťanské peniaze a štát to rieši jednoducho – obmedzení/vylúči niektoré okresy zo systému – katastrofa !!!!

      Odpovedať
  • Avatar
    2. apríla 2019 o 10:42
    Permalink

    Dobrý deň,
    chcem sa opýtať, prečo znova chýba v kolónke Spišská Nová Ves, tak ako si mám potom rezervovať termín?

    Odpovedať
  • Avatar
    3. apríla 2019 o 12:23
    Permalink

    Dobrý deň,chcem sa opýtať prečo pre okres Čadca nefunguje elektronické prihlasovanie. Do systému sa dostanem a pri voľbe pracoviska sa v žiadnom termíne nedá prihlásiť. A keď prídem na dopravný inšpektorát tak stojím v rade 3 hodiny kým mi dovolí automat vytlačiť lístok, ale prichádzajú ľudia ktorí sa zaregistrovali(dajú pin-predbehnú čakajúcich v rade lebo im prístroj lístok vytlačí), prednostne ich systém pustí a vychádzajú aj so siedmymi EČV v rukách(je možné na jedného človeka prepísať za deň sedem áut)Čo to je nejaká mafia?

    Odpovedať
  • Avatar
    5. apríla 2019 o 8:15
    Permalink

    rezervácia sa dá len v nejakom čase? Lebo momentálne ten portál je nedostupný

    Odpovedať
  • Avatar
    11. apríla 2019 o 7:37
    Permalink

    Dobrý deň nedá sa objednať na pracovisko v Lučenci nezobrazuje túto možnosť v Banskobystrickom kraji prečo? Ďakujem za odpoveď

    Odpovedať
  • Avatar
    11. apríla 2019 o 9:30
    Permalink

    Dobrý deň, nedá sa objednať na pracovisko v KC v Štúrove. Nezobrazuje túto možnosť v Nitrianskom kraji prečo? Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedať
  • Avatar
    11. apríla 2019 o 15:12
    Permalink

    Dobrý deň,
    poprosím Vás o odpoveď.
    Som vlastníkom auta ako súkromná osoba.
    Chcem motorové vozidlo previesť zo seba (ako súkromnej osoby) na seba ako SZČO v rámci podnikania.
    Hneď v úvode zdôrazňujem, že som invalidný dôchodca (mám otvorené chránené pracovisko) a zároveň som Ťažko zdravotne postihnutá osoba (som vlastníkom preukazu ŤZP). Pýtam sa, či mi zo zákona vyplývajú nejaké úľavy, výhody, zvýhodnenia.
    Zaujíma ma postup … t.z., že ak mám súčasné PZP uzatvorené, mám ísť do svojej POISTOVNE a tam riešiť zrušenie súčasného PZP na fyzickú osobu a zmeniť ho na PZP na moju firmu v rámci SZČO. A ak áno, tak k akému dátumu? Nechápem to.

    Odpovedať
  • Avatar
    11. apríla 2019 o 15:35
    Permalink

    Dobrý deň, poprosím Vás o odpoveď.
    Som vlastníkom auta ako súkromná osoba.
    Chcem svoje motorové vozidlo previesť zo seba (ako súkromnej osoby) na seba ako SZČO v rámci môjho podnikania v tom istom okrese, meste.

    Hneď v úvode zdôrazňujem, že som invalidný dôchodca (mám vytvorené chránené pracovisko) a zároveň som ťažko zdravotne postihnutá osoba (som vlastníkom preukazu ŤZP). Pýtam sa, či mi zo zákona vyplývajú nejaké úľavy, výhody, zvýhodnenia.

    Zaujíma ma postup prepisu auta, t.z., že ak mám súčasné PZP uzatvorené, mám ísť do svojej POISTOVNE a tam riešiť zrušenie súčasného PZP na fyzickú osobu a obratom vystavenie nového PZP na moju firmu v rámci SZČO??? A ak áno, tak k akému dátumu?

    Čiže krok 1 bude: ukončenie súčasného PZP fyzickej osoby
    krok 2: vytvorenie nového PZP na SZČO
    krok 3: obhliadka vozidla
    krok 4: vybavovačky na polícii
    Tak alebo inak?

    Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedať
    • Avatar
      15. apríla 2019 o 0:07
      Permalink

      Ja by som to spravil následovne:
      1. Vytvoríte návrh PZP na SZČO
      2. obhliadka
      3. prepis / prihlásenie auta na SZČO
      4. ukončenie pôvodného PZP na fyzickú osobu

      Odpovedať
  • Avatar
    11. apríla 2019 o 15:37
    Permalink

    Pokračovanie KOMENTAR od Ena:

    Zaujíma ma postup prepisu auta, t.z., že ak mám súčasné PZP uzatvorené, mám ísť do svojej POISTOVNE a tam riešiť zrušenie súčasného PZP na fyzickú osobu a obratom vystavenie nového PZP na moju firmu v rámci SZČO??? A ak áno, tak k akému dátumu?

    Čiže krok 1 bude: ukončenie súčasného PZP fyzickej osoby
    krok 2: vytvorenie nového PZP na SZČO
    krok 3: obhliadka vozidla
    krok 4: vybavovačky na polícii
    Tak alebo inak?

    Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedať
  • Avatar
    14. apríla 2019 o 13:44
    Permalink

    Dobrý deň prosím vás chcem si rezervovať cez internet odhlásenie auta ale prečo mi pri košickom kraji nedáva možnosť Spišská Nová Ves?

    Odpovedať
  • Avatar
    15. apríla 2019 o 15:56
    Permalink

    Dobrý deň,

    pre okres Detva nie je možné vykonať rezerváciu termínu na Dopravnom inšpektoráte.
    Nie je možné zadať dve položky, tým systém nepostí ďalej

    Odpovedať
  • Avatar
    16. apríla 2019 o 9:40
    Permalink

    Dobrý deň prosím vás chcem si rezervovať cez internet odhlásenie auta ale prečo mi pri košickom kraji nedáva možnosť Spišská Nová Ves?

    Odpovedať
  • Avatar
    25. apríla 2019 o 16:58
    Permalink

    nedá sa prihlásiť ani na DI Lipt.Mikuláš, čo ďalej?

    Odpovedať
  • Avatar
    29. apríla 2019 o 9:19
    Permalink

    Dobrý deň keď som si zabudla zapísať pin kód co mam teraz robiť nemôžem ho nájsť ďakujem

    Odpovedať
  • Avatar
    29. apríla 2019 o 9:30
    Permalink

    Pre tých, čo píšu, že sa im nedá prihlásiť lebo nemajú na výber dopravný inšpektorát v mieste svojho bydliska:
    môj osobný tip (nemám to nijak overené) je, že ak sú rezervované všetky termíny, stránka vám nedáva možnosť výberu tohto dopravného inšpektorátu z dôvodu, že sú obsadené všetky vypísané termíny.
    Ešte raz je to len môj tip, ale môže byť, že je takto tá stránka naprogramovaná.

    Odpovedať
  • Avatar
    30. apríla 2019 o 19:39
    Permalink

    Prečo od 16.04.2019 nemožno nájsť OR PZ Spišská Nová Ves ?

    Odpovedať
  • Avatar
    30. apríla 2019 o 19:41
    Permalink

    Prečo od 16.04.2019 nemožno nájsť OR PZ Spišská Nová Ves ?

    Odpovedať
  • Avatar
    1. mája 2019 o 6:56
    Permalink

    Prečo od 2.04.2019 sa nedá prihlásiť na PZ Spišská Nová Ves?

    Odpovedať
  • Avatar
    1. mája 2019 o 11:41
    Permalink

    Dobrý ,
    chcela som si spraviť rezerváciu PZ v Spišskej Novej Vsi , ale nebola tam taká možnosť výberu. Vôbec tam neukazuje SNV.

    Odpovedať
  • Avatar
    4. mája 2019 o 9:18
    Permalink

    Nedá sa prihlásiť ani na OR PZ Dolný Kubín, má niekto vysvetlenie?dakujem

    Odpovedať
    • Avatar
      4. mája 2019 o 12:32
      Permalink

      pravdepodobne obsadené všetky termíny na x dní dopredu

      Odpovedať
  • Avatar
    4. mája 2019 o 20:08
    Permalink

    Dá sa zrušiť rezervácia keď mi neskoro bolo povedané os istého pána že mu ten deň nepasuje?

    Odpovedať
    • Avatar
      4. mája 2019 o 20:37
      Permalink

      Myslím, že sa nedá zrušiť. Ak nezadáte PIN do kisku, nedostanete poradové číslo = nebude kvôli vám nikto na dopravnom inšpektoráte čakať, budete len zaberať miesto na rezerváciu cez internet.

      Odpovedať
  • Avatar
    8. mája 2019 o 7:48
    Permalink

    Ak som dala žiadosť o prepis auta elektronicky a prišla mi výzva že si môžem prísť po technický a tabuľky s eviden.cislom, na dopravnom si mám zobrať casenku hneď?keďže termín sa nedá rezervovať.ci až po obhliadke vozidla?

    Odpovedať
  • Avatar
    10. mája 2019 o 9:34
    Permalink

    Cely primitivny system za ktory niekto zobral vela penazi a totalne zle fungujuci.Su kadejaki kseftari ktori si cez internet kazdy den naobjednavaju terminy,na kazdy den,cim vyblokuju ostatnych zaujemcov,ktorym uz sluzbu objednania neponukne,pretoze nie su volne terminy.Dalej ak si uz rezervaciu vytvorite a z nejakeho dovodu ju chcete zrusit,preco sa to neda? ved to je debilnikovo…ak by sa dalo,uvolni sa tym predsa miesto na dlasiu rezervaciu….ved toto dokaze 5 rocne dieta lepsie naprogramovat…kto ten software robil? 10 eur za pracu by som mu nedal…sa tu hrame na EU,ale posrany system elektronicky nam nefunguje….

    Odpovedať
  • Avatar
    13. mája 2019 o 19:14
    Permalink

    Vkošickom kraji nieje okres Spišska nova ves ta jak še mam objednac!!!

    Odpovedať
  • Avatar
    20. mája 2019 o 10:43
    Permalink

    Mne stále vyhodí, že počet rezervácií bol prekročení na 7 dní, pritom pri prvych prihláseniach mi padol systém :(, čiže mi PIN kód neprišiel vobec

    Odpovedať
  • Avatar
    30. mája 2019 o 12:02
    Permalink

    Dobrý deň, keď som sa objednal a bohužiaľ som nechtiac stratil kod,dá sa to niekde zistiť, ďakujem

    Odpovedať
  • Avatar
    30. mája 2019 o 12:05
    Permalink

    Dobrý deň, keď som sa objednal a bohužiaľ som stratil kod, dá sa to niekde zistiť, ďakujem

    Odpovedať
  • Avatar
    2. júna 2019 o 10:29
    Permalink

    Dobrý deň, keď v ponuke nie je možné nájsť niektorý z PZ, napríklad neviem vybrať Lučenec znamená to, že sú všetky termíny obsadené na najbližšie dni?
    Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedať
    • Avatar
      2. augusta 2019 o 8:05
      Permalink

      Ked nevidite Lucenec tak to znamena, ze Lucenec takuto sluzbu neponuka.

      Odpovedať
  • Avatar
    5. júna 2019 o 15:10
    Permalink

    DOBRY DEN.TREBA NA ZAPISANIE TAZNEHO ZARIADENIA MAT PRICHYSTANE NEJAKE TLACIVO?
    A CHCEM POZIADAT O TRETIU ZNACKU NA STOJAN PRE BAJKY TIEZ POTREBUJEM TLACIVO?
    DAKUJEM ZA ODPOVED

    Odpovedať
  • Avatar
    14. júna 2019 o 12:21
    Permalink

    Okresné mesto Spišská Nová Ves nie je v ponuke, ale malý Trebišov áno ?!
    Tieto e-služby sme zaplatili všetci daňoví poplatníci , komu to slúži ?

    Odpovedať
  • Avatar
    24. júna 2019 o 6:37
    Permalink

    Potrebujem radu nad zlato ňe menovaná osoba vyhlásila na mňa auto ktoré pochádza z talianska 2.0tdi 103 kW r.v.2004 ja som žiadal nemenovaný osobu aby auto spĺňalo 3 platné známky ato STK. EK. K.O. A ešte preklad dokladou do jazyka slovenského to všetko a ešte aj tabule na prevoz k prihlásení na moje meno hm….? Zistil som ze sa stávam 1 Navrhovateľom na prevádzkovanie dovezeneho vozidla kde mam vyplniť 2 stránky formátu… A vyplatiť sumu vo výške asi 100€ potom po vyplnení žiadosti ako2 PZP to sú ďalšie financie.!?! Po3 Žiadosť o prihlásenie vozidla do evidencie ďalší formát teraz už ni 2 ale 3 stránky kde budem platiť za K. W. a R.V. Aku sumu budem platiť orgánu PZ to neviem ale malo to určite nebude..!!!?
    Mam nato 15 dní ak to nestihnem zas niekto zožerie moju driny hm.
    Pomoc prosím. na čo som pozabudol.?
    Komentovať Sistem ktorým si prejde 1 osoba k nadobudnuti A KDE VŠADE MUSI PLATIT FUJ A EŠTE RÁS FUJ ZA TIE Peniaze
    By som mal pohonné hmoty na min. Mesiac do prace. Systém H. O. V. N. A

    Odpovedať
  • Avatar
    27. júna 2019 o 10:01
    Permalink

    systém objednávania cez internet je možno fajn vec, ale efektivita vybavovania nula bodov. Reálne sa predtým (pri čakaní v poradí) vybavilo viac ľudí, ako s internetovými objednávkami. Spolu s dvomi pánmi som došiel na inšpektorát v stredu (kedy je mimochodom pre mňa jediný deň, kedy stíham dojsť z práce do príslušného obvodu) prídem tam o 15:00 (otvorené je do 17:00) a systém mi nevydá lístok aj napriek tomu, že čakáreň je prázdna. Z internetovou objednávkou sa objavil pánko až o 15:25 (vybavený za 3 minúty), dovtedy by ten policajt vybavil všetkých troch. Medzitým som skúšal počkať, ďalší objednaný došiel až 15:45 a čakal na policajta ďalších 10 minút, to ma už prešla trpezlivosť a šiel som domov…Neviem, koľko ponúka minút systém na vybavenie, ale v skutočnosti to znižuje efektivitu úradu. Policajt si samozrejme bez lístka ani neprdne a ešte mi arogantne povie, že sa môžem objednať (pre mňa v podstate až na ďalšiu stredu) a že v stredu chodia všetci, že sa mu tam navalí 20-30 ľudí (ako keby to bola moja vina, že má otvorené do 17tej len v stredu a že asi ja mu ich tam všetkých tých ľudí, ale ja tiež chodím do práce a nemôžem si zobrať dovolenku vždy, keď potrebujem vybaviť niečo na úrade). Človek si hovorí, že úkon na 5 minút a budem to riešiť koľko? dva týždne? no ďakujem pekne…ak by som ja takto riešil problémy zákazníkov vo firme, tak by ma nadriadený vyrazil zatvoreným oknom…

    Odpovedať
  • Avatar
    9. júla 2019 o 9:37
    Permalink

    Zaregistroval som sa a PIN kod mi nedosiel nikde. Ani sol ho nevidel nikde na stranke. co stym?

    Odpovedať
    • Avatar
      20. augusta 2019 o 23:10
      Permalink

      skúste ešte raz, buď sa stala chyba na vašej strane (napr. chyba prehliadača, pripojenie na internet…), alebo chyba na stránke rezervácie

      Odpovedať
  • Avatar
    2. augusta 2019 o 8:00
    Permalink

    Tak napriklad objednanie sa na Dopravny inspektorat Senec je ako macka vo vreci.
    Nikdy neviete kedy sa Vam to podari.
    Terminy su beznadejne vybookovane na 2 tyzdne dopredu a ten skvely bookovaci system Vam neda na vyber viac ako 10 pracovnych dni 🙂
    Ciste kocurkovo.

    Odpovedať
    • Avatar
      16. augusta 2019 o 13:00
      Permalink

      je to dost chore prave som to pozeral tiez

      Odpovedať
  • Avatar
    12. augusta 2019 o 10:32
    Permalink

    PROSIM VAS,PRI DEDENI MUSIM PRISTAVIT AUTO NA OBHLIADKU,DEDIM PO MANZELOVI AUTO,PO JEHO SMRTI,DAKUJE AESTE OTAZKA,KDE SA NORMALNI SMRTELNICI ,MOZU OBJEDNAT NA DOPR.ODDELENIE V RIM.SOBOTE,DA SA LEN NA CIERNO CEZ SEFTAROV,DAKUJEM,ZABUDLA SOM KDE ZIJEME,VIE MI DAT NIEKTO TIP V OKRESE RIM.SOBOTA

    Odpovedať
  • Avatar
    14. augusta 2019 o 12:00
    Permalink

    dobrý deň.
    Dá sa rezervovať na prac. úkon na DI aj viac vozidiel ako dve?? v jeden deň.
    Ďakujem .

    Odpovedať
    • Avatar
      14. augusta 2019 o 12:18
      Permalink

      na jednu rezerváciu maximálne 2, ak prejdete na otáznik vo formulári, kde vypĺňate počet vozidiel tak vám to tam zobrazí
      pre viac ako 2 je pravdepodobne nutné spraviť ďalšiu rezerváciu

      Odpovedať
  • Avatar
    29. augusta 2019 o 22:40
    Permalink

    V systéme chýba:
    “Žiadosť o PIN podľa Čísla dokladu totožnosti”
    “Žiadosť o zrušenie dohodnutého termínu”
    čo je trestuhodná bezočivosť zo strany autorov a degraduje celý systém na hlúpu hračku.
    Ale to nie je žiadny div, lebo neexistuje ani možnosť na stránke poslať spätnú väzbu priamo správcovi systému.
    Správca očividne nemá žiadny záujem o pripomienky občanov.
    Preto sú všetky vaše pripomienky na tejto stránke len hádzaním hrachu o stenu.

    Odpovedať
  • Avatar
    9. októbra 2019 o 11:31
    Permalink

    Vyborne napisane. Problem pri prepise v Bratislave je, ze sa prepis neda urobit jednou casenkou. Predavajuci si musi zvolit “Iny ukon” na odhladenie a kupujuci ukon “Prihlasenie vozidla” a zosynchronizovat si casy.

    Odpovedať
  • Avatar
    21. októbra 2019 o 15:48
    Permalink

    Dobrý deň, nemôžem si zajednať časenku na DI Ružomberok. Neviete mi prosím Vás povedať čo s tým je?
    Všade inde to funguje akurát Ružomberok nie. Ďakujem.

    Odpovedať
  • Avatar
    11. novembra 2019 o 20:09
    Permalink

    Dobry den,
    Minuly tyzden som sa snazil ziskat ele. casenku ma DI Senec. Ani jeden den nemali volny termin. Dnes som sa snazil ziskat termin na niektori den v tomto tyzni no nie ke volny termin. Skusil som niektory den v buducom tyzdni a tak isto nebol volny termin. Zmluve mam ze musim do 14 dni auto prihlasit. Ale ako ked neviem ziskat termin na elektronicku casenku.

    Odpovedať
  • Avatar
    12. novembra 2019 o 17:24
    Permalink

    Dobrý deň,

    prosím vás ako je možne že si neviem v Senci rezervovať termín dva týždne vopred je všetko obsadené to je trošku divné. Potom prečo sú termíny dokedy treba auto prihlásiť, keď sa neviem dostať ani osobne na rad a nie je možné si ani termín rezervovať.

    Odpovedať
  • Avatar
    12. novembra 2019 o 20:23
    Permalink

    Rezervácia sa nedá vytvoriť. Jedinú agendu na výber mám evidenciu cudzincov. Skúšam druhý odkaz na rezerváciu…nič…nejde vložiť žiaden termín rezervácie a ani nezobrazí kalendár (tak ako pri vložení dátumu narodenia). Celé zle

    Odpovedať
  • Avatar
    15. novembra 2019 o 10:40
    Permalink

    Môžema žiadať o zmenu bydliska v technickom preukaze hneď ako som si podal žiadosť na výmenu OP. Pretože momentálne mám iba číslo starého OP

    Odpovedať
  • Avatar
    18. novembra 2019 o 13:22
    Permalink

    inak……, nedá sa nájsť v zozname pracovísk Okresný Dopravný inšpektoriát Revúca. to tam nemaju internet či čo ? 🙂

    Odpovedať
  • Avatar
    26. novembra 2019 o 9:11
    Permalink

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať v akom čase sa vykonáva obhliadka auta v Martine? Ďakujem

    Odpovedať
  • Avatar
    26. novembra 2019 o 9:13
    Permalink

    dobrý deň, čo v prípade, keď nie je možné urobiť rezerváciu v Senci cez systém: Ľutujeme, ale na zvolenom pracovisku už nie je dostatok času na vytvorenie rezervácie. Prosím zvoľte iný termín vytvorenia rezervácie. a na danom pracovisku Vám nik nedvíha telefón?

    Odpovedať
  • Avatar
    2. decembra 2019 o 11:12
    Permalink

    Dnes po navoleni KC Bratislava a prihlásenie vozidla sa automaticky navoli datum 16.12.2019 a rezervaciu nie je mozne urobit. Prosim dajte to doporiadku

    Odpovedať
  • Avatar
    11. decembra 2019 o 11:59
    Permalink

    Pri rezervácii na prihlásenie vozidla zasa nič nefunguje. Nedá sa tam navoliť dátum a čas. Prečo tu zasa nič nefunguje.

    Odpovedať
  • Avatar
    16. decembra 2019 o 14:30
    Permalink

    Už nejakú dobu je vypadnutá Revúca zo zoznamu , vie niekto z kompetentných povedať dôvod , prečo sme pod DI Revúca takto diskriminovaný , navyše na stránke uvedené telefónne číslo 0961 673155 ani neexistuje , to kedy chcete dať už konečne do poriadku ?

    Odpovedať
  • Avatar
    17. decembra 2019 o 10:33
    Permalink

    Dobrý deň, je možné prihlásiť sa elektronicky na dopravný inšpektorát v Leviciach, prosím???

    Odpovedať
  • Avatar
    2. januára 2020 o 15:11
    Permalink

    Dobrý deň, som úspešne objednaná, ale nemôžem sa dostaviť. Je potrebné stornovať objednávku, či stačí neprísť? Ďakujem za odpoveď

    Odpovedať
  • Avatar
    8. januára 2020 o 11:31
    Permalink

    Katastrofa! fakt ste do nejako nedomysleli, potrebujem prihlásiť auto v RS ale bohužiaľ sa nedá rezervovať hádam na pol roka a ja mám na prihlásenie auta už len dva dni lebo odchádzam do práce do zahraničia.
    Bol som tam včera aj dnes už o 8:30 som nemal šancu na lístok a predomnou už nedostalo lístok plno ľudí ktorí tam stáli hádam už pred otvorením. Stavím sa že že aspoň 1\4 ľudí sa vôbec nedostaví. Neviem fakt kto mi preplatí 80km každý deň plus znova KO ak to nestihnem. Zaujímalo by ma kolko lístkov denne je povolených keď sú online rezervácie full

    Odpovedať
  • Avatar
    13. januára 2020 o 9:40
    Permalink

    Stratený PIN kód je možné zistiť prostredníctvom call centra ministerstva vnútra. Stačí zavolať na bezplatné telefónne číslo 0800 222 222. Na toto číslo môžete volať v pracovné dni od 8:00 do 18:00 hodiny. Pracovník v call centre bude od vás požadovať osobné údaje na identifikáciu vašej rezervácie a približný čas, kedy ste si rezervovali termín cez internet.

    Odpovedať
  • Avatar
    27. januára 2020 o 15:39
    Permalink

    Zdravim, dá sa prihlásiť, aj keď ešte nemám OP, čakám na neho, mám len Žiadosť o vydanie. Ďakujem

    Odpovedať
  • Avatar
    13. februára 2020 o 20:57
    Permalink

    Zdravím, aká je toto prosím vás pomoc,keď sa pokúšam si objednať termín na prihlásenie vozidla a všetky termíny ,ktoré sú uvedené v tabuľke,čiže 10 dní dopredu sú obsadené??? Nemožné si dohodnúť termín,takže mi nič nezostáva len prísť na inšpektorát a ani tam sa nedostanem do poradia,lebo veď všetky termíny sú vybookované??

    Odpovedať
  • Avatar
    28. februára 2020 o 14:04
    Permalink

    Dobrý deň, pri rezervácii na prihlásenie vozidla na KC Senec nič nefunguje. Nedá sa navoliť dátum a čas, neponúka žiadnu možnosť dátumu ani času. Prečo to tu zasa nefunguje? Potrebujem urýchlene prihlásiť vozidlo, kedže som mesiac čakala na TP od predajcu. ďakujem

    Odpovedať
  • Avatar
    28. februára 2020 o 14:06
    Permalink

    Dobrý deň, pri rezervácii na prihlásenie vozidla na KC Senec nič nefunguje. Nedá sa navoliť dátum a čas, neponúka žiadnu možnosť dátumu ani času. Prečo to tu zasa nefunguje? Potrebujem urýchlene prihlásiť vozidlo, kedže som mesiac čakala na TP od predajcu. ďakujem

    Odpovedať
  • Avatar
    28. februára 2020 o 14:09
    Permalink

    Zdravím, pri žiadosti termínu na dopravnom inšpektoráte KC Senec sa nedá navoliť žiadny dátum ani čas. Neponúka to žiadny termín. Potrebujem urýchlene prihásiť vozidlo. Prečo to nefunguje?

    Odpovedať
    • Avatar
      20. apríla 2020 o 16:52
      Permalink

      Pravdepodobne sú všetky termíny obsadené. Skúste spraviť rezerváciu tesne po polnoci.

      Odpovedať
  • Avatar
    2. marca 2020 o 10:44
    Permalink

    Dobry den od rana sa pokusam objednat na odhlasenie vozidla na zajtra 3.3 2020 ze vsetky terminy na tento den su obsadene no ale ked aj 4.3 aj 5.3 vsetky terminy nie su volne tak potom kedy?tak som skusala znova a ze lutujeme skuste neskor….toto je co?tak zajtra mozem ist na inspektorat a ci sa vybavim to veru neviem….pekny den a obrnenie nervov zvlast

    Odpovedať
  • Avatar
    17. marca 2020 o 14:33
    Permalink

    ako sa mám dostať na stranu dva ked už na prvej strane je termín rezervácie a nepustí ma to viac sko na tri dni????????????????????????????????????????????????????????????

    Odpovedať
    • Avatar
      22. marca 2020 o 12:18
      Permalink

      Zdravím . Na niektorých DI sa už ani tri dni vopred nedá pretože hneď v noci si niektorý spoluobčania urobia viac rezervácií a potom PIN kód alebo hotový lístok predávajú pred DI na ulici po 10 eur . No a kto nechce čakať radšej zaplatí . Vynaliezavý

      Odpovedať
      • Avatar
        22. marca 2020 o 12:26
        Permalink

        Myslím, že to tak nefunguje… pin kód je viazaný na meno, keďže pri rezervácii musí byť vyplnené.

        Odpovedať
  • Avatar
    22. marca 2020 o 15:07
    Permalink

    ÁÁlee funguje . Skús sa prihlásiť niekedy do Rimavskej Soboty a zistíš že je vždy všetko obsadené . Choj osobne , pochopíš a uveríš . Keď sa chce , tak sa prehliadne meno kto je na lístku .

    Odpovedať
  • Avatar
    24. marca 2020 o 19:54
    Permalink

    Akože toto je nonsens aby som si nevedel už 3dni do prednú rezervovať termín tak to je katastrofa a ak nestihnem prepísať auto tak som zvedaví čo sa bude diať potom

    Odpovedať
  • Avatar
    1. apríla 2020 o 8:08
    Permalink

    V Senci to absolútne nefunguje, ak to takto pôjde ďalej napíšem oficiálnu sťažnosť…

    Odpovedať
    • Avatar
      2. apríla 2020 o 10:01
      Permalink

      Ja sa tam už týždeň snažím dokonca dovolať a bezúspešene. O tom, že nefunguje rezervácia termínu ani nejdem písať.

      Odpovedať
  • Avatar
    1. apríla 2020 o 10:21
    Permalink

    Už tri dni sa mi nepodarí vytvoriť rezerváciu,a to skúšam každú hodinu. Ani dovolať sa nedá, nikto nedvíha.

    Odpovedať
  • Avatar
    4. apríla 2020 o 0:46
    Permalink

    Moja skúsenosť:
    3 dni sa snažím rezervovať si termín v KC Považská Bystrica – evidencia vozidiel. Rezervovať termín sa mi za tieto dni nikdy nepodarilo. Raz som dostala termín v rade čakajúcich, termín som potvrdila a potom… ľutujeme, skúste neskôr. Dnes, vlastne včera som čakala do polnoci – príde nový termín, tak budem mať šancu. Prvých cca 20 minút systém nefungoval… Ale vyplatilo sa čakať! Dostala som termín na stredu o 13.45 hod. Po potvrdení termínu – ĽUTUJEME, PREČERPALI STE MAX. LIMIT…!!! Vysvetli mi to niekto? Ako je to možné, keď som žiaden termín od stredy nedostala!!! Určite nie!

    Odpovedať
  • Avatar
    4. apríla 2020 o 1:08
    Permalink

    No s touto políciou na slovensku to je smutné. Tí nám fakt pomáhajú a na ceste nás chránia formou výberu do kasičku za banality. 🙁

    Odpovedať
  • Avatar
    5. apríla 2020 o 0:29
    Permalink

    KC Považská Bystrica – evidencia vozidiel je stále voľné. Treba skúšať

    Odpovedať
    • Avatar
      7. apríla 2020 o 9:13
      Permalink

      KC PB: Tak to potom nechápem! Skúšam, skúšam a nič! Stále ľutujú. Dostala som aspoň termín v rade čakajúcich, potvrdila a – skúste neskôr.

      Odpovedať
  • Avatar
    6. apríla 2020 o 9:11
    Permalink

    dobry den,
    uz dva tyzdne sa pokusam objednat na dopravu v Nitre, vobec nieje volny termi?
    Ako sa da objednat ak stale skusam a stale lutujem vsetko obsadene.
    Dostal som termin teraz ponukate 10.4.2020. to je na VELKY PIATOK cirkevny SVIATOK, vten den pracuje dopravny inspektorat???
    dakujem za odpoved

    Odpovedať
  • Avatar
    6. apríla 2020 o 12:00
    Permalink

    No dnes som to skúšal aj ja. 30 minut som pri tom strávil. A bezuspešne, termin zvolilo ale potvrdiť sa nedalo. Do tých 30 min bez šance a to som skúšal dookola :(. A potom písalo že najbližich 7 dni obsadených či niečo také.

    Odpovedať
  • Avatar
    6. apríla 2020 o 17:15
    Permalink

    Zdravím , pokúšam sa o termín v Nitre , lebo bez neho Vás nevybavia a bohužiaľ aj keď som predal auto, nieje šanca ho odhlásiť . Hlavne že funguje objektívna zodpovednosť . prečo to nespravia ako v ČR .
    Tam všetko spravíte na ktoromkoľvek obecnom alebo mestskom úrade.

    Odpovedať
  • Avatar
    9. apríla 2020 o 13:51
    Permalink

    Pekne, vôbec to nefunguje a nikde sa nedá pre istotu dovolať…pomáhať a chrániť..

    Odpovedať
  • Avatar
    10. apríla 2020 o 1:11
    Permalink

    KC SENEC zasa všetko obsadené . Nedá sa objednať 🙁

    Odpovedať
    • Avatar
      20. apríla 2020 o 13:27
      Permalink

      skúste si rezervovať termín tesne po polnoci

      Odpovedať
  • Avatar
    10. apríla 2020 o 6:15
    Permalink

    Neskutočné nove zámky bez šance a to nie len teraz že je v štate nudzový režim VŽDY

    Odpovedať
  • Avatar
    12. apríla 2020 o 21:04
    Permalink

    Dobrý deň Považská Bystrica nie je v zozname, minulý týždeň bola dnes už nie.!!!!

    Odpovedať
  • Avatar
    14. apríla 2020 o 10:02
    Permalink

    Chcem už dva týždne podať elektronicky Žiadosť o dohodnutie termínu na dopravnom inšpektoráte – OR PZ Žiar nad Hronom – evidencia vozidiel. Do minulého týždňa bolo všetko obsadené, do radu čakateľov sa nebolo možné dostať. Skúšali sme sa prihlásiť včera 13.4.2020, aj dnes, v ponuke pracovísk sa Žiar nad Hronom ani nenachádza, ani OR PZ ani KC, minulý týždeň to tam ešte bolo. Tak mi prosím Vás povedzte mi,ako sa tam mám prihlásiť.

    Odpovedať
    • Avatar
      20. apríla 2020 o 13:25
      Permalink

      ak nieje v ponuke tak majú asi nejakú technickú chybu

      Odpovedať
  • Avatar
    14. apríla 2020 o 12:02
    Permalink

    Preco nevidim na otazky od ludi ziadne odpovede? Chystam sa prihlasit vozidlo, ale vidim ze “tudy cesta nevede”

    Odpovedať
  • Avatar
    14. apríla 2020 o 18:44
    Permalink

    Totálny bordel ako vo všetkom na Slovensku.

    Odpovedať
  • Avatar
    14. apríla 2020 o 21:16
    Permalink

    Považská Bystrica úplná katastrofa. Ako vždy len vytrapit ľudí.

    Odpovedať
  • Avatar
    15. apríla 2020 o 15:35
    Permalink

    Skúsenosť z NZ: tiež katastrofa

    Ten rezervačný sytem je akože neskutočný! Funguje to úplne na prd. Ale teraz kvoli koronavírusu vás inak ani nezoberú.
    Môj tip: ak nie sú voľné termíny, treba opolnoci, keď nabehne do ponuky další volný deň (system je ale vtedy neskutocne pretazeny a moze trvat aj 20-40 minut alebo viac, kym vobec stranka nabehne – a moze sa stat, ze ked konecne nabehne, tak dovtedy vsetky terminy obsadia. Nechápem ako. Ale vlastná skúsenosť. Na 3.deň sa to ale podarilo. Tu istu skusenost mala jedna pani v rade, tiež sa jej to podarilo až na tretí deň.)

    Jaj, a nečakajte, že si môžete vybrať čas v tom rezervačnom systéme, dá vám prvý voľný.

    A daľšia zaujímavosť: Kolky cez internet. Vyklikal som to čo potrebujem zaplatiť (tiež “úžasný” system) ale vyšla mi trochu iná cena aká mala byť. Rozdiel bol malý, ale aj tak: o 30 centov menej…ale naštastie mi na to nič nepovedali a zobrali to (mal som to vytlačený ale možno stačí aj na telefone ukázať ten QR kód – taký ten divný obrázok so štvorčekmi, ktorý obsahuje v sebe kód)
    Adresa: https://m.ekolky.gov.sk/Login.aspx

    Tak veľa štastia a hlavne trpezlivosti, a berte si rúška+okuliare prípadne respirator(bez ventilu), v NZ sa tam kopili ľudia bez zachovania 2 metroveho odstupu.

    Odpovedať
  • Avatar
    15. apríla 2020 o 16:12
    Permalink

    Prečo to nefunguje? 72 krát som skúšala nájsť termín v Nitre, nič mi to neponúka! Keby to aspoň vypísalo že aký je najbližší voľný termín? O rok? O dva? Ani to mi tam neponúkne, nemožné zadať dátum! To čo je za systém?????

    Odpovedať
    • Avatar
      20. apríla 2020 o 13:29
      Permalink

      nové voľné termíny pribúdajú o 00:00 každý deň

      Odpovedať
  • Avatar
    15. apríla 2020 o 20:23
    Permalink

    Absolútne sa nedá dohodnúť termín na prepis vozidla v Bratislave. Nedá sa vyplniť ani dátum ani hodina.
    Je problém v systéme alebo nie sú voľné termíny? Či v čom je problém? Musím byť prihlásený cez OP?
    Píšete, že pri zadávaní žiadosti o termín to nie je nutné…

    Odpovedať
    • Avatar
      16. apríla 2020 o 0:41
      Permalink

      Zdravím
      Mne dnes po polnoci išla zadať rezervácia na KC Bratislava na 20.4.2020 v časoch od 9:45 do 10:45 ale žiaľ KC Košice je bez termínov 🙁 Skúsim zase zajtra.

      Odpovedať
    • Avatar
      20. apríla 2020 o 13:28
      Permalink

      nie, ale vyplňte všetky polia pred tým ako kliknete na rezerváciu

      Odpovedať
    • Avatar
      20. apríla 2020 o 13:23
      Permalink

      vyplnil si všetky polia pred kliknutím na rezerváciu?

      Odpovedať
  • Avatar
    16. apríla 2020 o 10:57
    Permalink

    Zdravím, už viac ako mesiac sa snažím objednať na DI Čadca, skúšam ráno, v noci, v jednom kuse všetky termíny obsadené, vie mi niekto poradiť ako sa tam dostať?

    Odpovedať
    • Avatar
      20. apríla 2020 o 13:21
      Permalink

      skúste si rezervovať termín tesne po polnoci

      Odpovedať
  • Avatar
    17. apríla 2020 o 8:24
    Permalink

    Už dva týždne sa snažím objednať si poradové číslo na prihlásenie vozidla ale formulár nezapisuje alebo neustále prehadzuje termíny kedy sa dá objednať . Jednoducho je nemožné získať poradové číslo.
    Začínam si myslieť , že je to zámerne dnes mi neustále prehadzuje do kategórie prihlásenie cudzincov.
    Bolo by fajn keby ste si to spojazdnili pretože je určite rozumnejšie aby občania chodili podla objednaných časov ako sa tam nezmyselne zhromažďovať a pol dňa stráviť v čakárni .

    Odpovedať
  • Avatar
    17. apríla 2020 o 10:08
    Permalink

    To je stredovek, aby človek každu noc si musel davat budik a je to k ničomu. Ale čo tak je to na Slovensku.

    Odpovedať
  • Avatar
    17. apríla 2020 o 10:12
    Permalink

    Agenda a Evidenčný úkon sa nedá vyplniť ako mám odoslať žiadosť o evidenciu vozidla ?!

    Odpovedať
    • Avatar
      17. apríla 2020 o 10:14
      Permalink

      najprv treba vyplniť názov pracoviska a až potom je možné vyplniť evidenčný úkon

      Odpovedať
  • Avatar
    18. apríla 2020 o 22:50
    Permalink

    Tak podarilo sa mi registrovať o 22.30 v Pov. Bystrici.

    Odpovedať
  • Avatar
    19. apríla 2020 o 20:50
    Permalink

    Taky moj tip pre tych, ktorym to stale nefunguje:
    * Musím byť prihlásený cez OP? Nie, mne to fungovalo bez prihlasenia. Ani nemam eID zriadeny.
    * Policka musite vyplnovat (resp. vybrat si z ponuky) vsetky do radu (!!!) , ktore sa zobrazia na stranke. Ak niektore policko nevyplnite, neponukne ani datum.
    Ak napriek tomu datum neponuka, tak to uz potom neviem.

    Odpovedať
  • Avatar
    20. apríla 2020 o 9:24
    Permalink

    Dobrý deň,
    už týždeň sa snažim akoby postaviť do radu čakateľov na dopravnom v PB. Avšak pracovisko PB mi ani neukazuje v možnostiach. Čiže nepracujú, prestali existovať, alebo idem nato zle?

    Odpovedať
    • Avatar
      20. apríla 2020 o 13:20
      Permalink

      skúste si rezervovať termín tesne po polnoci

      Odpovedať
  • Avatar
    21. apríla 2020 o 12:03
    Permalink

    V piatok 30dni od prihlasenia a maly TP nikde……bordeeel…..

    Odpovedať
  • Avatar
    21. apríla 2020 o 12:43
    Permalink

    Dobrý deň,
    od rána skúšam si objednať termín na dopravnom inšp. ale márne nepovolí systém aby som mohla napísať do kolónky čas ani dátum. Verím tomu že s problémom ste už riadne oboznámený ale napriek tom nemáte na stránke žiadnu informáciu o chybe, nechápem ako je to možné,

    Odpovedať
  • Avatar
    21. apríla 2020 o 12:44
    Permalink

    Ked si zvolim Nove Zamky tak mi to vypise ze termin sa da rezervovat len pocas pracovnych hodin pracoviska 8.00-11.00 😀
    Toto je zly vtip za moje dane a kaliho miliony.

    Odpovedať
  • Avatar
    21. apríla 2020 o 21:10
    Permalink

    Snažím sa rezervovať si čas a dátum na Poprad ale vôbec to nejde Ďakujem.

    Odpovedať
  • Avatar
    22. apríla 2020 o 16:35
    Permalink

    Dobry den, Ja si tiež myslim, že to je zámerne urobene nefunguje to na celom slovensku a prac.doba skratena od 8 – 11 na DI , nechapem ako mohli za tento system niekomu aj zaplatiť čo stále nefunguje a je problem si dohodnuť termin na DI . Toto je výsmech daňovym poplatníkom
    nemáte na stránke žiadnu informáciu o chybe!!!!! To je taký problém to urobiť

    Odpovedať
  • Avatar
    23. apríla 2020 o 8:58
    Permalink

    Ako si nastavim datum a cas . dakujem za info Banska Bystrica

    Odpovedať
  • Avatar
    23. apríla 2020 o 9:29
    Permalink

    cely portal je archaicky, polofunckny, samozrejme to bola predrazena zakazka a zopar vyvolenych sa na tom nabalilo.

    ale este smutnejsie je, ze zaznamenava nekorektne poziadavky – dva dni sa snazim zaradit do radu cakatelov, pripadne dohodnut termin na DOI, samozrejme neuspesne

    smutne, vysmech obcanov, ktory zo svojich dani zaplatili tento paskvil 🙁

    Odpovedať
  • Avatar
    23. apríla 2020 o 10:37
    Permalink

    martin, ak ti to vypise ze termin sa da rezervovat len pocas pracovnych hodin pracoviska 8.00-11.00
    tak to znamena, ze si si asi klikol na nespravne. Su tam totizto 2 velmi podobne ziadosti:

    1) Žiadosť o dohodnutie termínu na dopravnom inšpektoráte
    2) Žiadosť o zaradenie do radu čakateľov na dopravnom inšpektoráte

    Pri tej (2) sa da rezervovat iba pocas pracovnych hodin. Mne to ale nefungovalo, nedal mi ani raz termin.
    Pri (1) mi to zafungovalo opolnoci (ale az na treti den, prve dva dni som sa snazil neuspesne)

    Inak, tato stranka tu nie je ziadna oficialna stranka pokial viem.
    Takze vyroky typu “nemáte na stránke žiadnu informáciu o chybe!!!!! ” a pod. adresujete ludia na zlom mieste : ))) Takze predpokladam, ze to ziadny z kompetentnych to tu necita. Ja som sa postazoval osobne, ked som sa konecne dostal na pracovisko DI. Cim viac ludi na to sa im bude stazovat , tym vaccsia sanca, ze sa s tym nieco spravi. Takze kazdemu radim: treba im to povedat. Ale iba slusne ; ))

    Odpovedať
  • Avatar
    23. apríla 2020 o 11:08
    Permalink

    V Partizánskom žiadna rezervácia cez internet nefunguje,riadny oblaf! Proste si to treba odstáť,hlavná vec,že mi PC vygeneroval PIN!

    Odpovedať
  • Avatar
    24. apríla 2020 o 6:31
    Permalink

    Ja som sa po týždni konečne zaregistrovala do PB Termíny po novom pribúdajú po 20:00 čo mi poradili na polícii. Jasne že po rezervácii mi zobrazilo,že služba je nedostupná a druhý krát že už nemôžem mať termín 2x za 7dni. Všetko som nakoniec doriešila cez Call centrum ministerstva vnútra.

    Odpovedať
  • Avatar
    24. apríla 2020 o 8:10
    Permalink

    Trvalo to 3 dni, no podarilo sa to.
    Dolezita vec je, pouzit napr. Internet explorer. Chrome nevyroluje datum a cas pre odkliknutie.
    Aj v IE, bola tato roletka prazdna (bez moznosti kliknutia na datum), co nie je chyba, len akurat v case zadavania vasej ziadosti, nebol volny termin. Akonahle je volny termin, uvidite ho. Po zaregistrovani ziadosti, skoro okamzite dostanete sms s datumom, casom a PINom.

    Stalo sa, ze mal som moznost vybrat datum a po kliknuti na Rezervovat, som dostal chybovu hlasku, ze vyprsal cas… Skusil som o pol hodinu, a dostal som inu hlasku, nie co v zmysle: nie je mozna registracia, lebo ste prekrocili pocet registracii (2) za poslednych 7 dni.

    Volal som na linku min: 0800 222 222 (08:00 – 18:00), aby som si preveril, ci ma naozaj zaregistrovalo, kedze ma uz nechce. Pani mi to preverila s kolegom a zavolala spat. Oznamila, ze mam skusat dalej a ignorovat tie hlasky. Vedia, ze je to systemova chyba.

    Overil som aj kolky, kedze som nasiel 2 zdroje info a 2 rozne verzie: ak idete osobne, pri “okienku” vam pracovnik da listok s PIN a idete zapratit ku kolkomatu. Ak to riesite cez el. OP (musite mat BOK), poplatky su nizsie a zaplatite podla info vo vasej schranke. V tomto pripade vam kurier prinesie TP a ECV a vy mu odovzdate (kurierovi) vase stare ECV.
    PS: ak nemate BOK, lebo si nepamatate, ci ste si ho pred x rokmi zadali, musite ist osobne na policiu, kde vam umoznia vytvorit si novy (no aby ste sa tam dostali, potrebujete vytvorit rezervaciu terminu 🙂 Dobra sprava je, ze to nemusi byt v mieste trvaleho bydliska, ale hocikde, kde sa da jednoduchsie dostat.

    Vcera, 23.4, medzi 20:00 a 21:00 som dal 2 pokusy a vyslo to. Dostal som termin na 28.4.

    Odpovedať
    • Avatar
      28. apríla 2020 o 13:05
      Permalink

      Na policii budu chciet vediet stav tachometra

      Odpovedať
  • Avatar
    24. apríla 2020 o 9:17
    Permalink

    Dobrý deň!
    Rada by som vedela, ako prihlásiť vozidlo na KC Šaľa, keď kolónky ,,Dátum a čas rezervácie ´´nereagujú. Skúšam to niekoľko dní …a stále nič…..osobne bez pin kódu z elektronickej rezervácie sa s vami nikto ani baviť nebude a ani vás nepustia na oddelenie. TAK AKO PRIHLÁSIŤ VOZIDLO??? A len tak pre zaujímavosť, že by bol dajaký nával na spomínanom oddelení, o tom nič neviem.To si z nás ministerstvo robí dobrý deň?!

    Odpovedať
  • Avatar
    25. apríla 2020 o 0:32
    Permalink

    Dnes pribudli dalšie časy ma rezerváciu. Bude možné že budú páni v uniformách od ponddelka pracovať až 5 hodín každý deň. 🙂

    Odpovedať
  • Avatar
    27. apríla 2020 o 10:51
    Permalink

    Dobry den, ja by som sa chcela opytat, skusala som si rezervovat termin do BB, prvy krat mi vypisalo, ze doslo k chybe a ked som druhy krat chcela rezervovat termin, tak vy mi vypisalo chybu ze som prekrocila mozny pocet rezervacii na 7 dni. ( Pricom PIN kod mi nevygenerovalo ani jeden. )

    Da sa nejak stornovat rezervacia ? Alebo co robit v tomto pripade ? Dakujem pekne.

    Odpovedať
  • Avatar
    27. apríla 2020 o 19:45
    Permalink

    Mojej manželke stále systém vyhadzoval chybné udaje. Skusila zadat svoje meno za slobodna a pamätala si aj číslo občianskeho a čuduj sa svete máme termin. Rok po tom čo má nove doklady totožnosti ma niekto na háku z aktualizovať údaje. Pritom ma noví vodičák techničák. Neskutočný bordel!!!

    Odpovedať
  • Avatar
    5. mája 2020 o 0:40
    Permalink

    Predal som auto, mám iba splnomocnenie, ako ho mam odhlásiť keď nieje voľný termín ?? Čiže je stále vozidlo napísané na mňa a jazdí naňom cudzia osoba, čo je toto za systém ??? teraz kludne može robiť priestupky a príde všetko mne!!!

    Odpovedať
    • Avatar
      9. mája 2020 o 22:48
      Permalink

      Ja som tiež predal a neviem sa dovolať ani rezervovať termín ach jaj

      Odpovedať
  • Avatar
    6. mája 2020 o 0:07
    Permalink

    Nefunguje. Na termin sa neda prihlasit, skusam to uz dobre 2 tyzdne…. Cas na trojhodinove cakanie v rade ozaj nemam. Opravte to uz konecne.

    Odpovedať
  • Avatar
    7. mája 2020 o 11:18
    Permalink

    nefunguje žiadost o termine na dopravnim inšpektorate ked už to mate online tak nech to aj funguje ked sa neda osobne ….dakujem

    Odpovedať
    • Avatar
      11. mája 2020 o 9:01
      Permalink

      pouzi internet explorer alebo edge. ten co robil web stranku, tak ju robil prvy krat v zivote…

      Odpovedať
  • Avatar
    11. mája 2020 o 8:59
    Permalink

    Bolo by dobre v clanku uviest, ze treba pouzit internet explorer alebo edge. Cez chrome to nechcelo davat datumy a hodinu rezervacie. Nemaju to na Chrome optimalizovane…

    Odpovedať
  • Avatar
    12. mája 2020 o 11:14
    Permalink

    Moja skusennost:
    6.5. pozeram uradne hodiny, ved koronavirus.. Super, pracuju, iba hodiny su pozmenene…
    7.5. prichadzam na DI v case 10:30 skusam casenku, zial pre dnesny den vycerpane. Odchadzam
    8.5. prichadzam rano o 8:00, super skoro nikto nikde. Casenka 001, perfekt. Cakam pol hodinu, obcas sa vystrieda dajake cisielko. 8:35 idem na radu, svieti 001. Mate rezervaciu? Aku rezervaciu? Rezervaciu online. (na stranke ministerstva pri upravenych otvaracich hodinach nebola ziadna zmienka) Na dverach mate instrukcie. Odchadzam a chvilu hladam na akych dverach. Fotim si link uvedeny na A5 na presklenych dverach. Doma skusam link. A sme doma, webova stranka funguje len s platnym aktivovanym elektronickym podpisom. Hladam dalsie info. Nachadzam stranku registracie. Nefunguje mi vyber datumu a casu. https://portal.minv.sk/wps/portal/!ut/p/a1/pZJdT4MwFIZ_iz_A9LQrX5eFIS0fMgIq9sY0wc0mGyxKvNivF5heoLEsWe-aPM85fc8pkqhGslWfeqd63bVqP96l_UIhCHmcQJwHKYbC9lZh4jEAoAPwPADwz2Ew9wF71uTn3E8I5D–AZj5Lq-Gosmdxb3ifgUR_u3_Bea-m66A0Q1llkUxuNa3H0SMUycdE7kExNrna8fLAIR9WX5DA1P_yl7wI-e6_nDl-6tFP75gwOQ9C7IdkkfVv93qdtuhetM1qn2VWjXdR6_Lx-6km313QE9IGguOAzECY-IJMK10Akx_dmlrZwATIrBfQhy5hQcsErZDQn9IjRcAAeh4eDif-pRuS6GFZjdfZ624CQ!!/dl5/d5/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/
    11.5. prichadzam opat na dopravny inspektorat. Dostavam sa na radu, hlasim, ze nemam v OP aktivovany cip pre registraciu a registracia online nefunguje ako ma. Bez toho ma vraj nemozu nevybavit…
    Prichadzam do prace a skusam sa opat registrovat. Nejde to, hovorim si vyskusam internet explorer. Bingo. Tu to ide…
    12.5. prichadzam na dopravny inspektorat v predstihu o 8:00, termin mam 8:30 a casenku 001. Ubieha minuta po minute a striedaju sa ludia s roznymi cislami caseniek, len ta moja nic. Pan s cislom 002 odchadza. Nevydrzal to ani pan s cislom 003. Pan s cislom 006 to uz po 9:05 vzdava a ide sa pytat… Dozvedame sa, ze nas nevybavia, lebo registrovani si nemaju brat beznu casenku ale klikat na mam termin… Na co tam potom tie casenky su, ak ich nevybavuju? 8. a 11.5 ma s casenkou zobrali, no registraciu som nemal. 12.5. casenku nevyvolali ani po hodine (cilso 001!!!) a este som sa dozvedel, ze maximalne do 15 minut po termine. Na co je to dobre? Zajtra tam musim stvrty krat!
    13.5. mam opat rezervovany termin, no co uz, ked som nebol schopny pochopit tento super system…

    Odpovedať
  • Avatar
    12. mája 2020 o 22:16
    Permalink

    Prečo múdre hlavy nepovolia prepis elektronicky, veď sa podpisujem občankou ! Odhlásil ju predievajúci, ja som mu dal splnomocnenie ,tak ako požadujete od notára a teraz už týždeň nemám šancu dostať časenku. Hanba elektronickému systému, veď by to ušetrilo more času a práce práve Polícii a aj ostatným čo musia úradovať pod taktovkou tých čo tomu nerozumia a ni nemajú záujem o zdokonalovanie.

    Odpovedať
  • Avatar
    13. mája 2020 o 9:02
    Permalink

    Je to strašne stále mi to ukazuje ze stránka sa nedá zobraziť a keď sa aj zobrazí tak nikdy neje voľný termín a o týždeň sa mi konci kontrola originality dúfam ze zase budem musieť platiť lebo prepadne kvôli neschopnosti v tomto sisteme…… 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    Odpovedať
  • Avatar
    13. mája 2020 o 11:01
    Permalink

    Dobrý deň

    skúšal som rezerváciu termínu na KPZ NITRA, stále nefunguje dátumovník. Už dva týždne sa pokúšam o rezerváciu, čakal som aj 1 rána , stále to nefunguje. Prosím o radu čo má občan spraviť aby sa k dostal na radu, keď ani tento systém nejde a Ja by som rád dodržal zákonnú lehotu.

    Odpovedať
    • Avatar
      25. mája 2020 o 9:16
      Permalink

      Podobná skúsenosť…………. Opakovane sa pokúšam o rezerváciu, stále nefunguje zadanie termínu, skúšal som to aj cez Internet explorer. Chcel som sa informovať telefonicky, ale tie pre zmenu nikto nezdvíha.

      Odpovedať
  • Avatar
    18. mája 2020 o 18:14
    Permalink

    je možnost zruseni rezervace a rezervovani na jiny den ??? dekuji

    Odpovedať
  • Avatar
    25. mája 2020 o 9:02
    Permalink

    Dobrý deň

    skúšal som rezerváciu termínu na KPZ NITRA, stále nefunguje dátumovník. Opakovane sa pokúšam o rezerváciu, stále to nefunguje ani cez Internet explorer. Skúšal som sa dovolať na dopravný inšpektorát, ale telefóny nikto nezdvíha.

    Odpovedať
  • Avatar
    25. mája 2020 o 9:14
    Permalink

    Dobrý deň
    môžete mi poradiť, ako sa mám prihlásiť na DI v Nitre??? Opakovane sa pokúšam o rezerváciu, stále nefunguje zadanie termínu, skúšal som to aj cez Internet explorer. Chcel som sa informovať telefonicky, ale tie pre zmenu nikto nezdvíha.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Ďalším používaním tejto stránky súhlasíte s používaním Cookies. Viac informácii

Nastavenie cookies na tejto stránke je nastavené na "Povoliť cookies". aby Vám návšteva tejto stránky priniesla čo najlepšiu užívateľskú skúsenosť. Keď budte ďalej pokračovať pri používaní tohto webu bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknutím na "Súhlasím", dávate k spracovaniu cookies súhlas.

Súbory cookie

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Je to bežná prax väčšiny veľkých webových lokalít.

Čo sú súbory cookie?

Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

Ako používame súbory cookie?

Tieto webstránky používajú súbory cookies na zapamätanie si používateľských nastavení, pre nevyhnutnú funkcionalitu webstránok. Na webové stránky https://prihlasenieauta.sk tiež umiestňujeme cookies našich partnerov Google Analytics, ktoré sú určené pre anonymú analýzu návštevnosti webových stránok a reklamné cookies (facebook), ktoré umožňujú zlepšenie cielenia reklamy. Údaje z týchto cookies získavajú priamo ich prevádzkovatelia a prevádzkovateľ tejto stránk k ním nemá prístup.

Ako kontrolovať súbory cookie

Súbory cookie môžete kontrolovať alebo zmazať podľa uváženia – podrobnosti si pozrite na stránke aboutcookies.org. Môžete vymazať všetky súbory cookie uložené vo svojom počítači a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie. V takomto prípade však pravdepodobne budete musieť pri každej návšteve webovej lokality manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby a funkcie nebudú fungovať.

Ako odmietnuť používanie súborov cookie

Používanie súborov cookie je možné nastaviť pomocou Vášho internetového prehliadača. Odmietnuť cookies z tejto stránky môžete v nastaveniach Vášho internetového prehliadača. Väčšina prehliadačov súbory cookies automaticky prijíma už vo úvodnom nastavení.

Viac informácií na stránke podmienky používania.

Prevádzkovateľ stránky nie je poskytovateľom ani sprostredkovateľom poistenia. Na webových stránkach prevádzkovateľa nájdete odkazy partnera Netfinancie s.r.o. na povinné zmluvné poistenie PZP a havarijné poistenie.

Zatvoriť