Evidencia vozidiel Žilina
Okresný úrad Žilina
Klientské centrum
Adresa: ulica Obchodná-Vysokoškolákov 8556/33B, Žilina
Call centrum Ministerstvo vnútra SR: callcentrum@minv.sk, alebo na bezplatnom telefónnom čísle 0800 222 222. Na toto číslo môžete volať v pracovné dni od 8:00 do 18:00 hodiny.
Na dopravnom inšpektoráte si môžete rezervovať termín - rezervácia termínu na dopravnom inšpektoráte.
Predtým, ako idete prihlásiť svoje vozidlo do evidencie, musíte mať uzatvorené povinné zmluvné poistenie. Porovnajte si ceny PZP z 11 poisťovní naraz a vyberte si sami tú najlepšiu ponuku. V cenách poistenia sú už započítané všetky dostupné zľavy, doklady vám prídu najskôr na e-mailovú adresu, neskôr aj poštou. Pri prihlasovaní vozidla Vám stačí vedieť číslo poistnej zmluvy, ktoré nájdete v emaile. KLIKNITE TU pre viac informácií.
Zmena:
Na dopravných inšpektorátoch sa od 8:00 do 10:00 vybavujú klienti podľa poradia vytlačeného lístka z kiosku, od 10:00 do konca pracovnej doby funguje kombinovaný režim, počas ktorého sa prednostne vybavujú online objednaní klienti.
Úradné hodiny od 20.4.2021:
Pondelok | Utorok | Streda | Štvrtok | Piatok |
8:00 - 15:00 | 8:00 - 15:00 | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 15:00 | 8:00 - 14:00 |
ZMENA: od 1.8.2019 sa už nepredkladajú žiadosti o prihlásenie vozidla do evidencie vozidiel, ani žiadosti o vykonanie zmeny v evidencii vozidiel. Po novom stačí ak predložíte potrebné doklady a príslušný pracovník na dopravnom inšpektoráte za vás vyplní žiadosť o prihlásenie vozidla do evidencie (na základe predložených dokladov).
ZMENA: od 1.12.2019 už nie je potrebné podľa zákona č. 393/2019 Z.z. pristaviť vozidlo ku kontrole výrobného čísla.
Mohlo by Vás zaujímať: Ako sa zmenila registračná daň od 1.2.2017 za prihlásenie a prepis vozidla - ako ušetriť na správnych poplatkoch až 70€!
Súvisiace články:
- Prepis vozidla v okrese
- Prepis vozidla z okresu do okresu
- Prihlásenie dovezeného vozidla zo zahraničia
- Prihlásenie nového vozidla
- Odhlásenie vozidla do iného okresu
- Overenie vozidla - overenie STK, EK, KO, kilometrov, VIN, exekúcie a viac
Poznámka: otváracie hodiny boli aktualizované dňa 19.4.2021.
zdroj minv.sk
6.3.2017 som odhlasovala vozidlo na pracovisku v Žiline na Veľkej okružnej 31. Bola som veľmi príjemne prekvapená perfektnou organizáciou procesu a ústretovosťou personálu. Proces prebiehal veľmi rýchlo, / všetko trvalo pár minút/ a organizovane / pred začiatkom dokonca vyšiel pracovník s otázkou, komu môže poradiť/. Formulár a poradové číslo je možné dokonca stiahnuť z internetu. Klobúk dole!
Ďakujem za informáciu, zajtra idem tiež, tak som rád za informáciu. škoda len že nieje link na obdržanie pord. čísla nieje v komente. Trochu by to ušetrlilo čas 🙂
Ďakujem, napíšem svoje dojmi zajtra.:)
Pri pri hlasovaní som využil služieb auto az
Zaplatil som 20 eur na viac a prevzal som si komplet prihlásené auto odporúčam vybavíte si popri tom veľa vecí a nemusíte nikde stáť v rade
Dnes 12.12.2017 som bol približne o 8:30 prehlasovať vozidlo už na novom pracovisku DI . Prostredie pre klientov je určite „kultúrnejšie“. Nakoľko chodím na DI pomerne často a už dlhú dobu, tak mám skúsenosti s pristupom pracovníkov ku klientom. Musím sa im všetkým (civilným aj „v uniforme“) verejne poďakovať za ich prístup. Dnes konkrétne slečne (mladej pani) pri okienku 41.Za tie roky musím potvrdiť ochotu a ústretovosť . Je to určite neporovnateľné s tým ako to bolo 10- 20 rokov dozadu.
22.11. 20018 som bol odhlásiť os. vozidlo, na oddelení č. 6, pre 5 minút som čakal skoro 2 hodiny. Pýtam sa kde bol personál. Pri vyberaní čísla bolo červeným napísane, že sú zaneprázdnený !!!
Dnes je tu viac ako 40 ludi 3 pracovníci ide to pomaly
Dnes je to tu des
Pracovisko č.6 v KC Žilina dnes hotová katastrofa. Pracovalo sa v štyroch priehradkach, jedna z ich bola vyhradená pre prihlasovanie viac ako 5 vozidiel. Bolo to aj tak úplne jedno, lebo aj ostatné priehradky obsadili „posluhovači“ jedného „bossa“, ktorý im rozdával lístočky z kiosku. My – obyčajní občania sme len sedeli a neveriacky sa prizerali tomuto divadlu. Čakala som tri hodiny na vybavenie.
Dobrý deň,
v dnešnom svete (Slovensku) to funguje tak, že pracovníci štátnej správy tu nie sú pre nás občanov, ale sami pre seba platení z našich daní. Pitie kávičky a tempo leňochoda sa tu preferuje vo veľkom štýle.
My obyčajní ľudia vyplácaní súkromníkom musíme pracovať aj nad rámec aby sme si udržali zamestnanie a 1/3 z nášho zárobku ide práve na platy štátnym NE- zamestnancom. Veľké sklamanie a arogantný prístup zamestnancov práve na tomto oddelení. Keby boli oficiálne sťažnosti jednotlivo preskúmavané a na základe nich prehodnocované prémie týchto NE-zamestnancov vyzeralo by to asi lepšie. Som zhrozená. Hasiči zdravotníci a skutoční policajti (nie tí úradnícky) pracujú v nasadení života aby zachraňovali a pomáhali. No toto oddelenie, je teda vizitka ako to nemá fungovať. Toto je spätná väzba, skúste si z nej niečo vziať a prehodnotiť.