Evidencia vozidiel Žilina

Okresný úrad Žilina

Klientské centrum

Adresa: ulica Obchodná-Vysokoškolákov 8556/33B, Žilina

Call centrum Ministerstvo vnútra SR: callcentrum@minv.sk, alebo na bezplatnom telefónnom čísle 0800 222 222. Na toto číslo môžete volať v pracovné dni od 8:00 do 18:00 hodiny.

 

Na dopravnom inšpektoráte si môžete rezervovať termín - rezervácia termínu na dopravnom inšpektoráte.

 

Predtým, ako idete prihlásiť svoje vozidlo do evidencie, musíte mať uzatvorené povinné zmluvné poistenie. Porovnajte si ceny PZP zo všetkých poisťovní naraz a vyberte si sami tú najlepšiu ponuku. V cenách poistenia sú už započítané všetky dostupné zľavy, doklady vám prídu najskôr na e-mailovú adresu, neskôr aj poštou. Pri prihlasovaní vozidla vám stačí zelená karta, ktorá vám príde okamžite na email. KLIKNITE TU pre viac informácií.

 

Úradné hodiny

PondelokUtorokStredaŠtvrtokPiatok
8:00 - 15:008:00 - 15:008:00 - 17:008:00 - 15:008:00 - 14:00

Poznámka: Otváracie hodiny boli naposledy aktualizované dňa 19.4.2021.

 

ZMENA: od 1.8.2019, sa už nepredkladajú žiadosti o prihlásenie vozidla do evidencie vozidiel, ani žiadosti o vykonanie zmeny v evidencii vozidiel. Po novom stačí, ak predložíte potrebné doklady a príslušný pracovník na dopravnom inšpektoráte za vás vyplní žiadosť o prihlásenie vozidla do evidencie (na základe predložených dokladov).

 

ZMENA: od 1.12.2019 už nie je potrebné podľa zákona č. 393/2019 Z.z. pristaviť vozidlo ku kontrole výrobného čísla.

 

Mohlo by Vás zaujímať: Ako ušetriť na správnych poplatkoch a aké zmeny nastali v správnych poplatkoch za prihlásenie a prepis vozidla od 1.4.2024?

 

Tip: Hľadáte výhodné havarijné poistenie pre Vaše nové auto? Porovnajte si ceny zo všetkých poisťovní naraz a vyberte si sami tú najlepšiu ponuku. Pre viac informácií kliknite TU.

 

Súvisiace články:

 

Poznámka: otváracie hodiny boli aktualizované dňa 19.4.2021.

zdroj minv.sk

9 komentárov na článok “Evidencia vozidiel Žilina

  • Avatar
    16. októbra 2023 o 12:17
    Priamy odkaz na komentár

    Dobrý deň,
    v dnešnom svete (Slovensku) to funguje tak, že pracovníci štátnej správy tu nie sú pre nás občanov, ale sami pre seba platení z našich daní. Pitie kávičky a tempo leňochoda sa tu preferuje vo veľkom štýle.
    My obyčajní ľudia vyplácaní súkromníkom musíme pracovať aj nad rámec aby sme si udržali zamestnanie a 1/3 z nášho zárobku ide práve na platy štátnym NE- zamestnancom. Veľké sklamanie a arogantný prístup zamestnancov práve na tomto oddelení. Keby boli oficiálne sťažnosti jednotlivo preskúmavané a na základe nich prehodnocované prémie týchto NE-zamestnancov vyzeralo by to asi lepšie. Som zhrozená. Hasiči zdravotníci a skutoční policajti (nie tí úradnícky) pracujú v nasadení života aby zachraňovali a pomáhali. No toto oddelenie, je teda vizitka ako to nemá fungovať. Toto je spätná väzba, skúste si z nej niečo vziať a prehodnotiť.

    1
    0
    Odpovedať
    • Avatar
      8. marca 2023 o 19:43
      Priamy odkaz na komentár

      Pracovisko č.6 v KC Žilina dnes hotová katastrofa. Pracovalo sa v štyroch priehradkach, jedna z ich bola vyhradená pre prihlasovanie viac ako 5 vozidiel. Bolo to aj tak úplne jedno, lebo aj ostatné priehradky obsadili „posluhovači“ jedného „bossa“, ktorý im rozdával lístočky z kiosku. My – obyčajní občania sme len sedeli a neveriacky sa prizerali tomuto divadlu. Čakala som tri hodiny na vybavenie.

      0
      0
      Odpovedať
  • Avatar
    22. novembra 2018 o 18:29
    Priamy odkaz na komentár

    22.11. 20018 som bol odhlásiť os. vozidlo, na oddelení č. 6, pre 5 minút som čakal skoro 2 hodiny. Pýtam sa kde bol personál. Pri vyberaní čísla bolo červeným napísane, že sú zaneprázdnený !!!

    0
    0
    Odpovedať
  • Avatar
    12. decembra 2017 o 10:40
    Priamy odkaz na komentár

    Dnes 12.12.2017 som bol približne o 8:30 prehlasovať vozidlo už na novom pracovisku DI . Prostredie pre klientov je určite „kultúrnejšie“. Nakoľko chodím na DI pomerne často a už dlhú dobu, tak mám skúsenosti s pristupom pracovníkov ku klientom. Musím sa im všetkým (civilným aj „v uniforme“) verejne poďakovať za ich prístup. Dnes konkrétne slečne (mladej pani) pri okienku 41.Za tie roky musím potvrdiť ochotu a ústretovosť . Je to určite neporovnateľné s tým ako to bolo 10- 20 rokov dozadu.

    0
    0
    Odpovedať
  • Avatar
    9. októbra 2017 o 18:00
    Priamy odkaz na komentár

    Pri pri hlasovaní som využil služieb auto az
    Zaplatil som 20 eur na viac a prevzal som si komplet prihlásené auto odporúčam vybavíte si popri tom veľa vecí a nemusíte nikde stáť v rade

    0
    0
    Odpovedať
  • Avatar
    10. apríla 2017 o 0:03
    Priamy odkaz na komentár

    Ďakujem za informáciu, zajtra idem tiež, tak som rád za informáciu. škoda len že nieje link na obdržanie pord. čísla nieje v komente. Trochu by to ušetrlilo čas 🙂

    Ďakujem, napíšem svoje dojmi zajtra.:)

    0
    0
    Odpovedať
  • Avatar
    9. marca 2017 o 20:40
    Priamy odkaz na komentár

    6.3.2017 som odhlasovala vozidlo na pracovisku v Žiline na Veľkej okružnej 31. Bola som veľmi príjemne prekvapená perfektnou organizáciou procesu a ústretovosťou personálu. Proces prebiehal veľmi rýchlo, / všetko trvalo pár minút/ a organizovane / pred začiatkom dokonca vyšiel pracovník s otázkou, komu môže poradiť/. Formulár a poradové číslo je možné dokonca stiahnuť z internetu. Klobúk dole!

    0
    0
    Odpovedať

Pridaj komentár

Vyžadované polia sú označené *