Evidencia vozidiel Bratislava
Evidencia vozidiel Bratislava I, Bratislava II, Bratislava III, Bratislava IV, Bratislava V
Adresa: KDI PZ Bratislava Klientske centrum Tomášikova 46, Bratislava
Kontakt: 09610 46815, 09610 46806
Call centrum Ministerstvo vnútra SR: callcentrum@minv.sk, alebo na bezplatnom telefónnom čísle 0800 222 222. Na toto číslo môžete volať v pracovné dni od 8:00 do 18:00 hodiny.
Na dopravnom inšpektoráte si môžete rezervovať termín - rezervácia termínu na dopravnom inšpektoráte.
Predtým, ako idete prihlásiť svoje vozidlo do evidencie, musíte mať uzatvorené povinné zmluvné poistenie. Porovnajte si ceny PZP z 11 poisťovní naraz a vyberte si sami tú najlepšiu ponuku. V cenách poistenia sú už započítané všetky dostupné zľavy, doklady vám prídu najskôr na e-mailovú adresu, neskôr aj poštou. Pri prihlasovaní vozidla Vám stačí vedieť číslo poistnej zmluvy, ktoré nájdete v emaile. KLIKNITE TU pre viac informácií.
Úradné hodiny od 22.2.2021:
Pracoviská dokladov a evidencií Policajného zboru budú od pondelka 22. februára verejnosti k dispozícii dlhšie o dve hodiny denne. Dosiaľ poskytovali služby od 8:00 do 12:00, od pondelka 22.2.2021 budú otvorené od 8:00 do 14:00.
Od 8.2.2021 je účinná vyhláška Úradu verejného zdravotníctva č. 47/2021, ktorou sa nariaďujú opatrenia pri ohrození verejného zdravia k režimu vstupu osôb do priestorov prevádzok a priestorov zamestnávateľ.
Vstup umožnia pracoviská len návštevníkom, na ktorých sa vzťahujú výnimky podľa vyhlášky Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, alebo ktorí sa preukážu niektorým z nasledovných dokladov:
- potvrdením o negatívnom výsledku RT-PCR testu alebo antigénového testu na ochorenie COVID-19 nie starším ako 7 dní,
- platným potvrdením o prekonaní ochorenia nie starším ako 3 mesiace,
- dokladom o diagnostike ochorenia medzi COVID-19 v období nie dávnejšom ako 3 mesiace od okamihu vstupu,
- dokladom o zaočkovaní proti ochoreniu COVID-19 aj druhou dávkou vakcíny, pričom od tohto očkovania uplynulo aspoň 14 dní.
Pracoviská okresných úradov zabezpečujú všetky agendy v čase od 8. do 12. hodiny.
Pred osobnou návštevou sa však naďalej uprednostňuje telefonická a elektronická, prípadne písomná komunikácia s úradmi. Podania bez autorizácie je v takom prípade potrebné do 3 pracovných dní doplniť v listinnej podobe či elektronickým podpisom. Okresné úrady na dodatočné doplnenia nevyzývajú.
Všetky ústne pojednávania a osobné konzultácie budú možné až po predchádzajúcej dohode. V osobitných prípadoch rozhodne o požiadavke klienta prednosta okresného úradu.
Oddelenia dokladov a evidencií poskytujú služby od 8. do 14. hodiny
Evidencia vozidiel bude vybavovať žiadosti len online objednaných klientov, ktorí sa preukážu SMS-správou o online rezervácii. Po novom je možné objednať sa až 28 dní dopredu.
Vykonávajú sa všetky druhy evidenčných úkonov, okrem hromadných podaní, pri ktorých sa automaticky predlžujú lehoty v zmysle pandemických opatrení.
Oddelenia dokladov vybavujú všetky úkony s výnimkou nahrávania certifikátov pre elektronický podpis na občianske preukazy, keďže na tento účel je zriadená e-služba.
Vyhotovené občianske preukazy sa budú doručovať na adresu žiadateľa, len výnimočne a v odôvodnených prípadoch na oddelenie dokladov.
Vstup občanov na pracoviská koordinujú poverení zamestnanci a supervízori. Každý návštevník je povinný rešpektovať ich pokyny, dodržiavať hygienické opatrenia, najmä povinnosť mať prekryté horné dýchacie cesty rúškom, šatkou či šálom, dezinfikovať si ruky a dbať na dvojmetrový odstup.
Zdroj: Ministerstvo vnútra SR - tlačové správy, Ministerstvo vnútra SR - Facebook
Úradné hodiny platné do 20.12.2020:
Pondelok | Utorok | Streda | Štvrtok | Piatok |
8:00 - 15:00 | 8:00 - 15:00 | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 15:00 | 8:00 - 14:00 |
ZMENA: od 1.8.2019 sa už nepredkladajú žiadosti o prihlásenie vozidla do evidencie vozidiel, ani žiadosti o vykonanie zmeny v evidencii vozidiel. Po novom stačí ak predložíte potrebné doklady a príslušný pracovník na dopravnom inšpektoráte za vás vyplní žiadosť o prihlásenie vozidla do evidencie (na základe predložených dokladov).
ZMENA: od 1.12.2019 už nie je potrebné podľa zákona č. 393/2019 Z.z. pristaviť vozidlo ku kontrole výrobného čísla.
Mohlo by Vás zaujímať: Ako sa zmenila registračná daň od 1.2.2017 za prihlásenie a prepis vozidla - ako ušetriť na správnych poplatkoch až 70€!
Súvisiace články:
- Prepis vozidla v okrese
- Prepis vozidla z okresu do okresu
- Prihlásenie dovezeného vozidla zo zahraničia
- Prihlásenie nového vozidla
- Odhlásenie vozidla do iného okresu
- Overenie vozidla - overenie STK, EK, KO, kilometrov, VIN, exekúcie a viac
Poznámka: otváracie hodiny boli aktualizované dňa 20.5.2020.
zdroj minv.sk
Dobry den, ja mam otazku. Momentalne sa nachadza moje motorove vozidlo na uzemi Nemecka, kedze je uplne nepojazdne, nie v dosledku nehody, ale pokazeny motor. Rozhodla som sa vozidlo zosrotovat tu v Nemecku, kedze samotny prevoz a oprava auta na Slovensko by stali viac ako je hodnota toho auta. Moja otazka znie, mam si dat na nieco zvlast pozor pri zosrotovani v Nemecku? Samozrejme, ze mi bude vystaveny doklad, len ci tento doklad musi mat nejake specialne nalezitosti, alebo ako mam postupovat. Dakujem velmi pekne za odpoved.
Prečo tieto služby na celom Slovensku nefugujú jednotne ?
Pri otvorení tohto centra ste sa chválili, že bude poskytovať komplexné služby!!!!!! Nebude sa dlho čakať.
Nič z toho nie je pravda!!!! Chýbajú tam služby napr. notára. A čaká sa super dlho!!!
Tak načo ste to otvárali???
Kde si mám vyzdvihnúť zadržane osvedčenie o evidencii vozidla STK už mám hotovú osvedčenie boli zadržanie v Bratislave vozidlo je tiež evidované na BA značkách …Dakujem za odpoved
Dobrý den všem,
tedy můžu vám říct, že jsem v šoku jak je děsně komplikované a drahé odhlásit vůz z SK evidence při vývozu vozidla do země EU. Obě převozní značky 66 euro + 30 euro za rychlé vydání do dvou dnů (jinak můžete čekat několik dnů), pak kontrola originality od 90 do 150 euro, pojistka převozních značek (dle pojišťovny a auta).
V ČR evidenční kontrola 300 až 400 Kč, vývozní značky 800 Kč plus pojištění (dle pojišťovny a auta), ale POZOR vše prakticky na počkání, žádné čekání a objednávání STK nebo dlouhé čekání na úřadech. Dále vám v ČR převod, vývoz, atd. udělají po celé ČR bez nutnosti jezdit do okresu kde byl vůz původně registrován.
Slovensko máš tedy co dohánět a Slováci vás lituji, že tohle musíte podstupovat 😬 O nesmyslné dani z nákupu vozu ani nemluvím 💰🧨
Dobry den, rad by som sa opytal, ako si mozem rezervovat termin na prihlasenie vozidla v KDI PZ Bratislava Klientske centrum Tomášikova 46, kedze sa online rezervacia neda urobit nakolko rezervacny system neponuka moznost vybrat si datum a cas a na uvedene kontakty 09610 46815, 09610 46806 a Call centrum Ministerstvo vnútra SR na bezplatnom telefónnom čísle 0800 222 222 sa neda dovolat. Dakujem za odpoved.
Ano mozes sa objednat a to tak ze budes to sledovat a ked budu mat volny termin tak sa ti tam ukaze a vtedy si to booknes…inak to nejde
Dobry den,
vozidlo mam kupene od roku 2008 a mam k nemu len papierovu formu A4 Technickeho preukazu… chcela by som si vybavit aj plastovu karticku Technickeho preukazu.
Ake doklady su potrebne na vybavenie? Musim prist aj s autom na vystavenie plastovej karty?
Dakujem za odpoved.
Dobry den,
co vsetko potrebujem k vybavenie plastovej karty Technickeho preukazu na auto z roku 2001?
Musim prist aj osobne s autom na vydanie plastovej karty?
Dakujem za odpoved.
Dobrý deň, čakám tu v klientskom centre v Bratislave už vyse hodiny a posunul som sa v mojom ciselnom rade o 5 čísiel a zostáva mi ďaľších 40. Prosím považujete naozaj za normálne, aby sa stránky vybavovali len na základe časeniek cez internet??
A pokiaľ je to tak, prečo ma na tento stav neupozorní časenkový automat priamo v budove klient. centra….
A pýtam sa na čo je vlastne táto duplicita dobrá?
Som vlastne hendykepovaný, keď som si nenaštudoval všetky možnosti a len tak bohapusto som vstúpil do centra a vzal si časenku?
Neuveriteľné….
Nemali by sa nad touto situáciou kompetentní zamyslieť??
Dobrý deň, som šokovaný z mezmyselnej duplicity systému /časenky vs rezervácie/
Je to nenormálne, klient ktorý navštívy centrum a využije automat na casenky je úplne hendykepovaný a bez toho aby bol na to upozornený dostane sa do vedľajšieho poradovníka kde sa čaká ťažké hodiny, nakoľko prioritu majú klienti s rezerváciemi cez internet!!!
Neuveriteľné…